NYTT INNKJØP TIL BABYEN!

Jeg er jo som dere vet veldig bekymret dette svangerskapet. Usikker og redd for om alt er bra med den lille, og om alt kommer til å gå bra resten av svangerskapet.  Men etter jeg hørte hjertelyden hos jordmor forrige uke tenkte jeg at nå må jeg jo bare få kjøpt noe, så derfor raste Leo og jeg avgårde for å finne et par småting. Leo skulle rive med seg alt fra alle hyller, men vi kom i mål til slutt! Og mest sannsynlig går det jo bra nå som jeg snart er 16 uker på vei, det får vi i hvert fall håpe ♥

Bukse i deilig stoff størrelse 56 ♥ To luer i bomull ♥ Rangle ♥ Sokker ♥ Kosekluter ♥

God klem!

13 kommentarer
    1. Victoria: Hei! Dere må bare spørre i vei, føler ikke at noen av dere maser – Så det må du ikke tenke på! <3

      Jeg har ikke avslørt kjønnet enda fordi vi får vite det på torsdag 😀 Gleder meg til å dele det med dere!

    2. hei, lurte på om du kan svare sånn ca når du avslører kjønnet?
      håper ikke du er som mammatilmichelle fordi hun kommer sikkert til å dele dagen før termin

    3. mammasom15: Hei!

      Det hadde jo vært vår avgjørelse om vi ville ventet til termin med å fortelle, men jeg kommer ikke til å late som om jeg skal fortelle det hvis jeg egentlig ikke skal – det kan dere stole på 😀

      Jeg kommer til å fortelle dere hva kjønnet på babyen er på torsdag neste uke, samme dagen som vi får vite det på ultralyden <3

    4. I og med at du har en såpass lest blogg ville jeg tro du kan få til noe samarbeid. Barn vokser utrolig fort og det blir mye klesutgifter. Ville absolutt undersøkt dette hvis jeg var deg 😉 God helg!

    5. Jeg er førstegangsgravid (termin i august) og lurer på om du kan skrive en utstyrsliste?
      Hva man
      MÅ ha av klær og utstyr og hva som er kjekt og ha + ting du skulle ønske du hadde kjøpt?
      Elsker slike lister, samtidig som det er nyttig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg