LEO SITT 17-MAI ANTREKK!

Nå er det jo riktig nok fortsatt en stund til 17-mai, men som dere vet liker jeg å være tidlig ute! Fant verdens fineste antrekk til Leo i dag, og gleder meg til å se ham bruke det!


Han skal ha en strømpebukse under shortsen også da, men den glemte jeg selvfølgelig å få med på bildene! Var det ikke fint?

I dag har Leo kost seg så mye oss alle sammen! Han fyker rundt her hele tiden, og nå går han plutselig mye mer enn han krabber! Jeg er så stolt av ham og roser ham opp i skyene, og da blir han bare enda mer stolt der han går bortover gulvet. Man ser på hele ansiktet hans at han bare lyser opp!

Nå blir det en rolig kveld her hjemme, med god mat og masse kos. Godt å tilbringe tid med familien! ♥

13 kommentarer
    1. Han kommer nok til å bli supersøte i de klærne ❤️ Håper du koser deg med familien 🙂 og lykke til i morgen 😀

    2. Mammatilmichelle skreiv et innlegg du har skrevet før med samme overskrift “jeg har vært utro” vet ikke om inholdet er det samme , men du burde kansje sjekke det ut. Vis ingen har sakt d før vel å merke, er noen dager siden 🙂
      Ha en fin dag <3

    3. Så fine klær! Gleder meg masse til 17. Mai, det blir den første sammen med minien min.
      Det er ikke relevant for dette innlegget, men jeg lurer på når Leo fikk inn leggerutinene sine? Husker du skrev det var et “helvette”, men hvor gammel var han da det begynte å ordne seg? Du ammet ikke, men fikk han til å sovne alikevel?
      Min lille håpefulle er dessverre avhengig av pupp for å sovne.. Det går forsåvidt greit, men det er ikke optimalt.
      Håper du har hatt en fin kveld med den fine lille familien din.<3

    4. Masse lykke til på ultralyd 🙂 Leo blir nok skjønn i penklærne. Skal finne noe lignende til min lille tass på 10 mnd. Gleder meg til å høre om det er gutt eller jente om du deler det etterhvert 🙂

    5. Syns det er veldig godt å se at selvom du får samme kjønn igjen ikke er kvalm og spyr. Gir meg litt håp til neste baby!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg