EVIG FORELSKET

Jeg våknet opp i dag tidlig med guttene mine ved siden av meg. De sov så søtt sammen, og solen skinte inn i vinduet vårt og inn til soverommet hvor vi lå. Det var så fint! Jeg tenkte bare umiddelbart “Jeg er heldig, jeg.”

Vi sov litt lengre enn vanlig i dag, men sånt er lov på fredager! Det er jo tross alt helg. Etter hvert våknet de (Jeg hadde ikke samvittighet til å vekke dem med en gang når de lå der så fine sammen) og så gikk vi ut i stuen alle mann.

Leo har vært borte og sett på det vi har kjøpt til bitte-lillebror flere ganger allerede, og slenger det meste rundt seg og utover gulvet – Ved mindre han finner ut at han vil kose med det, da. Det er så koselig å se på, selv om han garantert ikke har en anelse om at tingene han koser med tilhører lillebroren hans. Det har han for øvrig gjort med flere av de små bamsene vi har til lillebror her allerede, og luen hans – Av alle ting! Jeg både ser på pappaen hans og vet med meg selv at vi er evig forelsket i han, han er vår største glede i livet.

Det er helt merkelig at det går an å bli så glad i noen, og at vi skal få oppleve det enda en gang ♥ Ønsker dere alle sammen en fantastisk start på helgen, nyt den!

10 kommentarer
    1. Lene: tipper hun skal klippe Leo når hun ønsker/ser det nødvendig.
      Syns slike kommentarer kommer ut litt småspydig, vet ikke om det er meningen eller ikke. Unødvendig hvertfall.:)

    2. Utrolig søt gutt! Min eldste på 2 år har masse hår sånn Som Leo har, er så stilig. Han har alltid hatt det. Mens min minste på 1 år (to dager yngre enn Leo) såvidt har noen hårstrå på hodet. Rart å se forskjellen. Rart hvor forskjellige søsken kan være 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg