HVA ER HEMMELIGHETEN?

Annonse

Som dere sikkert har sett gjennom bloggen – Har jeg vært en av de heldige når det kommer til huden min. Jeg har aldri hatt mye kviser eller uren hud, faktisk så sjeldent at jeg nesten har blitt overrasket når det en sjelden gang har oppstått. Nå som jeg er gravid igjen, har det naturligvis hendt at jeg har fått mer uren hud – noe som er typisk når man går gravid. Men det er jo så kjipt likevel, og jeg merker at selvtilliten er så mye dårligere de dagene jeg har dårlig hud, noe jeg er sikker på at mange kan kjenne seg igjen i. Nå har jeg heldigvis funnet noe som kan hjelpe meg å bli kvitt problemet!

Hudrensen heter The incredible face gel og er fra merket Maybeauty. Dere har garantert sett dette produktet på andre nettsider også, og det er ikke uten grunn! Akkurat nå er det den eneste hudrensen jeg har i hus, og den hjelper meg hver morgen etter når jeg har sovnet med Leo i sengen med sminken på og våkner dagen etter med uren hud.

Dessverre hender det ofte for tiden at jeg sovner om kvelden med sminke på, i en travel hverdag med ettåringen min og babyen i magen sovner jeg bare jeg legger meg på sofaen med Leo for å se på tv. Og da er det veldig betryggende å vite at face gelen hjelper meg slik at huden min er like fin dagen etter!

Det er veldig enkelt å bruke face gelen, du bare påfører den og masserer den inn i huden, der du føler du har hudormer eller urenheter – Og allerede da ser du hvordan du fjerner døde hudceller og hvordan den etterlater huden. Myk som babyhud, og den føles frisk og veldig ren i lang tid etter! 

Her ser dere tydelig hvordan de døde hudcellene enkelt fjernes med denne hudrensen!


Bare se hvor ren huden min blir! Etterpå liker jeg å skylle av huden med lunkent vann. Heldigvis tar det ikke lang tid, det er ikke en hudrens du bare må sitte med i så og så lang tid – og det er helt avgjørende for meg når jeg ikke akkurat har mye tid til overs for å bruke foran speilet om morgenen, men når jeg likevel ønsker ren hud som er fri fra døde hudceller, olje og hudormer.

Hvis du også har lyst til å teste produktet får du det med hele 30% rabatt hvis du bruker rabattkoden mammasom30 som jeg har til dere lesere! Eller så kan dere klikke HER. og den er automatisk aktivert når du klikker på linken! 

Ønsker dere en super mandag, og gi meg gjerne beskjed når dere har testet ut produktet – jeg er sikker på at dere kommer til å bli like fornøyd som jeg er! ♥

21 kommentarer
    1. Har veldig lyst å prøve den, men syns kanskje den er litt dyr? Er ikke helt sikker på om den er verdt pengene..

    2. Fint innleg! Ble litt overrasket når du kom ut med en annonse, du som har vært klar på at det vil du IKKE ha på bloggen. Men men, uansett fin blogg 🙂

    3. Anonym: Hei!

      Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil ha reklame på bloggen min, nei. Det stemmer ikke.

      Det jeg har skrevet er at jeg ikke vil reklamere for ting som jeg ikke kan stå 100% inne for.

      Klem

    4. Anonym: Her er svaret mitt på en kommentar som lurte på hvorfor jeg ikke hadde reklame på bloggen min for en stund tilbake:

      I hovedsak fordi jeg ikke er myndig enda, men også fordi jeg/nettavisen ikke har funnet noe aktuelt å reklamerer for. Jeg får jo mange forespørsler på Mail med sponsede produkter etc som jeg helt sikkert kunne takket ja til, men det har foreløpig ikke kommet noe som er aktuelt for min del da jeg ønsker at leserne mine skal kunne stole på at det jeg reklamerer for er ting jeg faktisk kan bruke selv. Jeg synes det er utrolig viktig at leserne mine stoler på at jeg ikke reklamerer bare for å tjene penger, men at det faktisk er produkter eller annet jeg faktisk bruker og liker selv.

      Hvilken som helst blogger kan reklamere for hva som helst for å tjene mest mulig, jeg ønsker å være oppriktig ovenfor leserne mine og selvfølgelig merke alle blogginnlegg med reklame tydelig.

      Oi, ble litt langt dette! Haha! Var bare godt å svare på litt omkring dette, selv om jeg ser nå at jeg svarer på litt av ting du ikke spurte om en gang! Håper det går greit <3

      Denne er hentet fra kommentarfeltet i dette blogginnlegget: http://jessicaenerberg.blogg.no/1459456580_husk.html

      Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke skal ha reklame på bloggen min 🙂

    5. Når man blir eldre er det ingen fordel å ha hatt et kvisefritt tenåringsliv. De som har porselenshud som ung,inklusive meg selv,får som oftest rynker tidligere enn de som hadde fet og kvisete hud som ung,sitat hudlege Ole Fyrrand.
      Så bruk en fet nattkrem allerede fra 16 årsalder,og egen krem til øyepartiet.

    6. Tja er jo akkurat samme prisen som hos alle andre “bloggere” som reklamerer for den samme face gelen. Hvorfor er det ingen av bloggerne som skriver noe om ingrediensene i dette produktet? Er det bla parfyme, alkohol og parabener i denne gelen? Det står det heller ingen ting om på nettsiden deres.

    7. Du er sikkert klar over det selv, men du har tidenes største “støvflekk” på bildene dine. Gå til en fotobutikk å få en sensorrens så fjerner de det på dagen for en liten slant! 🙂 Bare et lite tips.

    8. Marte: Ja, jeg er klar over det 🙂 Det er såå irriterende så jeg skal forte meg og få ordnet det, har bare hatt null mulighet til å gjøre det frem til nå! Hehe 🙂

    9. Hvis man bestiller 8 pk (til 249-,) Hvor lenge varer de da? Er en pakke ment per gang? Og hvordan er det med bestillinger? Kan man gjennomføre en bestilling uten å bli prakket på flere og betale masse ekstra? Er litt skeptisk til å bestille fra nett, men har hørt mye positivt om disse gelene og kunne derfor tenkt meg å prøve 😉 Håper på svar!

    10. Anna: Det var da utrolig hyggelig å høre!! Tusen takk!
      Synes det var litt skummelt å skulle poste sminkeløse bilder, men – Jeg er i hvert fall helt naturlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg