VI HAR NAVNET TIL BABYEN KLART!

Puh! Nå sitter jeg her med håret i en dott og i en mildt sagt sliten, oversized genser. Jeg har vært helt dødssliten i hele dag, men har nå brukt noen timer på leking med Leo og Fredrik, samt sjokolade og jordbær! SÅ deilig på en helt alminnelig tirsdag ♥ 

Mange har lurt nå på om navnet på den lille blir Oscar eller ikke, siden det var det vi bestemte oss for før vi fant ut at det var gutt som gjemte seg i magen; Og det blir det nok. Lille Oscar! Ved mindre vi ser at han ikke passer til navnet når han kommer til verden, da. Så fikk dere endelig ordentlig svar på det ♥


Nå skal vi fortsette kosen her hjemme før vi skal ut på en trilletur, nå som været endelig er fint! Har druknet i babyutstyr og planlegging nå de siste dagene og har funnet verdens fineste babyseng som bare er helt mirakuløst fin. Skal bestille den fra USA og gleder meg som et lite barn, haha! Er så herlig å være i babybobla. Har kjent masse liv i dag også! Men nå må vi nesten komme oss avgårde, så snakkes vi senere – flotte lesere!

22 kommentarer
    1. Nydelig navn! Eldstemann her heter også Oskar, vi er kjempestolt over navnet hans! Takk for en koselig blogg, du gjør en imponerende jobb både som mamma og som blogger👏👍😀! Gleder meg til å følge deg videre i “babybobla”, jeg er fryktelig svak for babyutstyr, spesielt vogner🙈

    2. Kjente jeg ble glad det ikke ble Chris hvertfall, haha!
      Det er så gøy å lese din blogg i forhold til en viss annen mammablogger som skal holde alt så hemmelig og bare lurer med overskrifter..:p

    3. Bestekompisen min heter Oscar, han er verdens snilleste, morsomste, søteste og i tilegg er han kjekk 😉
      Denne babyen blir garantert en kjekkas han også! Til lykke med tiden dere har i vente!

    4. Anonym: Vi er veldig enige om dette altså, men hvis det KUN hadde vært opp til meg (Ergo om jeg hadde vært alene om avgjørelsen) tror jeg muligens det hadde blitt Jacob, Isak eller Adam. Ellers er jeg veldig glad i navn av typen Vemund og Johannes. Jeg er også glad i tradisjonelle, norske navn men det har vært helt uaktuelt for Fredrik så, haha!

    5. Marianne: Hahaha! Jeg sa til Fredrik at Chris er bare IKKE greit uansett hva, og det ble han med på heldigvis 🙂

      Så bra at du synes det er gøy å lese bloggen min! Jeg synes det er viktig å ikke lure dere inn på bloggen. Jeg vil heller være trygg på at de som liker bloggen min klikker seg inn fordi de vil lese det jeg skriver, og ikke fordi de er så nysgjerrige at de ikke klarer å la være. Haha!

    6. Oscar er et veldig fint navn 🙂 Ellers synes jeg Ole, Emrik og Leander er fine navn. Men smaken er jo så forskjellig hos alle.

    7. Marianne: Ole er kjempefint!! Ja, og det er det som er så fint – Tenk så kjedelig om alle hadde likt akkurat de samme navnene slik at “alle” het det samme.

      klem

    8. Så gøy at du liker både Isak og Johannes, siden mitt lillegull ( på 7 år 😜) heter Isak Johannes 😊

    9. Kjempe fint navn, så gode dere er. Jeg ble super spent på sengen dere skal bestille, hvilken seng der det?:)

    10. Hvor der det nydelig fatet som jordbærene ligger på?😍 Synes du har utrolig god smak når det kommer til slike ting og interiør!

    11. Har du tips til nettsider med klær og utstyr til babyer som er samme priser som i butikkene eller billigere?:)
      Hilsen en som blir mamma for første gang i august og elsker og se på babyting på nett

    12. Regnet med det ble Oscar siden du kalte den lille i magen for det i innlegget om inspirasjon til barnerom 😉 Det navnet stod foresten på min navneliste også 😍

    13. Kan du svare på kommentarene om hvor pysjamasen er fra og Den kommentaren om utstyr og klær på nett?:)
      Gjerne også om du har tips til billige klær på nett<3

    14. Oscar er jo bare så nydelig navn 🙂 venninnen min venter trillingsgutter nå snart 🙂 førstegangfødende,men de fikk hjelp ,de har slitt i nesten 5 år nå, de skal hete Oscar,Scott og Elliot :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg