UT PÅ TUR!

Vi gikk den herlige turen i Bøkeskogen i stad! Vi lekte med Leo på lekeplassen der og han synes det var så moro! Lo og gliste om hverandre, en kjempekoselig tur. Etterpå gikk vi bare litt videre på stiene og koste oss mens vi snakket om alt mulig rart, og Leo koste seg og kikket rundt fra vognen sin han satt så godt i. Været var jo så flott, selv om det ble litt kjøligere når vi hadde vært der en stund ettersom solen omsider gikk ned. Veldig glad vi tok turen ut akkurat i dag ♥ Noen flotte bilder ble det visst også!


Nå er ryggen min vond etter dagen, og jeg er klar for avslapning de siste timene av dagen! Fredrik og Leo har kost seg med pannekaker etter vi kom hjem, og jeg skal veldig straks gå løs på iskremen vi har liggende i fryseren! Haha, det er virkelig ikke trygt å gå på butikken når du har cravings på iskrem OG den er på tilbud. 

God klem

20 kommentarer
    1. Så koselig, å så fin plass 🙂
      Haha kjenner meg igjen fra forrige graviditet når jeg var gravid med min sønn på nå 8 måneder. Er gravid nå med mitt barn nr 2, men nå er det bare kvalme og senga hele dagen. Gleeeder meg til kvalmen går vekk sånn att jeg kan komme meg ut litt, og spise normalt 🙂
      Fine Leo 🙂 du har fått en fin sønn jessica og den andre sønnen din blir nokk like nydelig 🙂 nyt graviditeten <3 🙂

    2. Vil du at guttene skal ha to navn ?
      Oscar og Leo passer fint sammen:)
      Hva ville du valgt på begge to idag om du fikk velge på nytt med navnene som de har i dag som fornavn? (Hvis de skulle hatt to navn)
      Leo ……
      Oscar…..

    3. Hørtes kjempe koselig ut. Er veldig befriende og gå turer i skog og mark og få inn litt ordentlig frisk luft! Var også kjempe herlige bilder, Leo og dere så ut til å kose dere. Lurer på en ting; syns du det er koselig og greit hvis blogglesere kommer bort til deg når du er ute?:)

    4. Marie: Det er skikkelig deilig, ja! Jeg har sagt til Fredrik at vi må prøve å dra ut på slike turer oftere enn det vi har gjort til nå <3

      Synes bare det er koselig om dere kommer bort! <3

    5. Hvorfor svarer du ikke folk som spør deg om ting ang ren face gelen du reklamerer så varmt om? Noen spør bla om hvor lenge disse 8 pakkene er ment og vare, er det en pakke per gang?
      Hva er innholdet i den? Er det bla parfyme, alkohol og parabener i den? Jeg syntest det er viktig og fortelle om selve produktet of hva det består av/ inneholder. Er jo lett og be andre kjøpe dette når man selv får det gratis og får penger for og be andre kjøpe det. Men da må man også kunne si litt mer om selve produktet når folk faktisk spør.

    6. Ina: “de som spør”? Hvem sikter du til? Jeg har ikke en gang fått med meg at noen har spurt omkring dette. Forventer du at jeg svarer på alle kommentarer jeg får inn? Jeg gjør selvfølgelig så godt jeg kan med å svare alle, men bare på innboksen min på Facebook-siden min har jeg over 100 uleste meldinger. I tillegg kommer meldinger på den private facebooken min, Snapchat, Instagram, og Mail. Jeg har verken tid eller kapasitet til å svare absolutt alle. Tenk på at jeg har en hverdag med barn og kjæreste oppe i det hele også, i tillegg til tre blogginnlegg om dagen.

      Akkurat nå er jeg ute på noen ærend. Jeg svarer så fort jeg har tid og mulighet, og skal selvfølgelig svare deg på hva enn du måtte lure på omkring face gelen jeg reklamerte for her om dagen!

    7. Ser flere kommenterer angående at det er så sent. Tror dere ikke ho vet litt bedre enn dere angående hva som er sent og ikke sent for Leo? Alle har ikke like leggetider 🙂 Hun vet nok selv hva som er best for Leo.

    8. Cecilie: Hei Cecilie!

      Nei, det er ikke for sent for Leo. 🙂

      Han sovner aldri før senere på kvelden! Vi har prøvd alt i vår makt de siste 7 månedene til å få ham til å sovne tidligere om kvelden (det vil si rundt 19:00 tiden) men vi får det ikke til, han nekter. En periode slet jeg meg helt ut ved å stå opp klokken halv fem fordi vi bare fikk råd om å stå opp enda tidligere dersom vi ville han skulle sovne tidligere om kvelden. Det fungerte ikke. Ingenting av det som helsesøster har rådet til oss har heller ikke fungert, så da har vi en gutt som sovner halv ni om kvelden og lever godt med det. Er ingenting vi får gjort uansett, jeg har vært helt desperat og prøvd alle triksene som finnes fra alle vi har fått tips fra.

      Nå tenker vi kanskje at hvis han kommer i barnehagen får han utløp for enda mer energi, og at det kanskje kan være med på å hjelpe å få ham til å sovne tidligere om kvelden.

      klem

    9. :): Jeg er nok enig med deg, Fredrik og jeg har fullt kontroll på hva som er best for gutten vår. Jeg hadde selvfølgelig aldri dratt med Leo ut dersom det var for sent for ham å dra ut <3

    10. Mente det absolutt ikke som en frekk komentar, jeg lurte bare. Vet at “normen” er å legge rundt 19, men er selvfølgelig opp til hver enkelt det 🙂

    11. Cecilie: Jeg tolket den virkelig ikke frekt heller altså! Håper du ikke tolket min kommentar frekt 🙂 Ville bare forklare hvorfor vi ikke legger han til den tiden, som du sier er jo det normen å legge de i det tidsrommet omkring 1900 <3

      Klem

    12. herlighet så vakkert bilde det var når han satt alene på blomsterenga og det nederste bilde 🙂 han er jo bare så god <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg