KJÆRESTETID

Nå har Leo blitt hentet av farmoren sin, altså moren til Fredrik, og Fredrik og jeg er klar for å ha litt kjærestetid helt alene! Det blir veldig uvant, er en stund siden sist nå!

De skulle gå en tur ute i det fine været sammen og Leo skulle prøve å sitte i bæremeis, så det blir nok kjempekoselig for Leo og ikke minst for farmoren hans! Jeg er så glad for at Leo har muligheten til å få så utrolig mange fine år med besteforeldrene sine, og det er så viktig for oss at de tilbringer tid sammen. Ikke bare for at vi av og til skal få litt tid til å bare være kjærester og ha barnefri, men også for at de skal ha muligheten til å knytte et sterkt bånd! Familie er alt ♥

18 uker på vei på mandag!


Formen min i dag er relativt grei, fikk plutselig oppleve å være ganske kvalm – Men det er mest når det går litt for lenge mellom måltidene mine og når jeg sover for lite, noe jeg selvfølgelig prøver å unngå. Lillegutt i magen sparker som bare det, og nå kjenner jeg masse bevegelser hver dag – Noe som jeg er veldig betryggende så bekymret som jeg er!

Nå bærer det avgårde ut, så skal Fredrik og jeg spise ute sammen. Gleder meg!

Ha en super torsdag alle sammen ♥

4 kommentarer
    1. Så heldig du er som kjenner liv:) kjente du det like tidlig med Leo?
      Jeg går inn i uke 17 i morgen og ligger OFTE og kjenner etter noe livstegn fra den lille. Men h*n er gjerrig på det enda, hehe. Gleder meg veldig til å kjenne noe da, selvom det fortsatt er tidlig for førstegangs å kjenne noe nå 🙂
      Ha en fin dag i sola (eller bare i sofaen) med din kjære <3

    2. Jeg må bare få si til deg at jeg syns du å Fredrik gjør en utrolig bra jobb! Selv om dere er så unge, så har dere greid å etablere et trygt å godt hjem for lille Leo! Dere passer han selv og utnytter sjeldent foreldrene deres. Jeg har merket at flere unge foreldre legger barna sine mye i foreldrene deres sine hender, spesielt i helgene slik at de selv kan gå ut å feste med vennene sine. Du er min absolutt favoritt blogger, fordi du et så jordnær og snill og setter alltid Leo først, fremfor alt annet. Jeg syns rett og slett du er fantastisk person!

    3. Så fantastisk Leo er!
      Masse lykke til med den lille i magen❤️
      Jeg var 14 uker på vei og plutselig fikk en spontanabort..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg