ET GODT TIPS!

Jeg får mye spørsmål om hvor jeg kjøper klærne til Leo og babyen i magen, og derfor tenkte jeg å svare på det i dag!

Jeg kjøper mye på to butikker som ligger i Larvik sentrum, jeg synes det er utrolig viktig å støtte nærbutikkene som blir drevet i sentrum og ikke bare handle på kjedebutikkene. Disse butikkene blir det naturlig nok vanskelig for dere som ikke bor i Larvik og handle fra (Ettersom de ikke har nettbutikker eller lignende) men merkene det går mest i er Haust&Claire og Fixoni. Søker du opp merkene på for eksempel Google, vil det komme opp nettbutikker som selger dem!

Prisene her på disse butikkene i Larvik er helt OK, men mye billigere enn typiske Lindex og andre kjente kjeder. Jeg kjøper jo av og til på KappAhl og de andre kjedebutikkene, men jeg synes også at det er så kjedelig at alle de små ender opp med å gå i samme klær siden det er enkelte plagg som blir helt vilt populære. Og så synes jeg det er morsomt å ha babyklær som ikke “alle andre” har også, selv om jeg med glede deler hvor jeg har kjøpt plaggene til de små!


Ebay.com er en side jeg har brukt mye! Her finner man jo rett og slett alt som kan tenkes. Og det er vilt billig! Her har jeg kjøpt alt fra babytøfler, til bodyer, til pledd og matboks til Leo skal begynne i barnehagen.


Aliexpress.com er litt det samme som Ebay! De har alt mulig rart, og jeg har endt opp med å bestille masse fint herfra og. Det tar ofte en del lenger tid til du mottar pakkene herfra som for eksempel fra Ebay, men det synes jeg egentlig ikke gjør så mye. Klærne er latterlig billige og helt innafor når det kommer til kvaliteten også (Etter hva jeg har erfart!)


Vi har hatt en tøff, men samtidig koselig start på uken! Og hurra for lillegutt som er 14 måneder nøyaktig i dag! 1 år og 2 måneder gammel, med andre ord ♥ Morsomt å se hvor mye han lærer fra dag til dag nå, han er blitt en fantastisk og omsorgsfull gutt, som samtidig kan være ganske rampete av seg! God tvers igjennom er han i hvert fall uansett. Men han liker å tulle og herje!

God klem!

17 kommentarer

Siste innlegg