SVANGERSKAPSUKE 19!

Nå er jeg inne i min 19 svangerskapsuke, og er hele 18 uker på vei! Tenk det, veldig snart halvveis i graviditeten! Tiden har flydd forbi, og jeg koser meg med lillemagen. Det er i hvert fall masse liv i den lille magen (Som er liten på morgenen og gigantisk på kvelden!), og det er helt herlig å kjenne. Lille gutten vår som vokser inne i magen min ♥ Som dere ser har jeg solt meg ute i bikini i dag med Leo! Føler meg så fin, uansett om jeg har lagt på meg sikkert 8 kilo nå. Så da måtte jeg selvfølgelig ta et skikkelig helfigurs-magebilde til dere. Jeg er så glad i å gå gravid og koser meg skikkelig om dagen, tross varme og bekkenløsning som har blitt verre de siste dagene.

Jeg blogger faktisk fra hagen nå! Vi griller og koser oss ute i solen sammen hele familien med masser av solkrem (!), og masse deilig grillmat. Leo har også fått ny solhatt i dag, og det trengte han! Han ble så fin med den.


Nå skal vi grille videre og nyte solen! Håper dere alle har en super dag ♥

45 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt sengekanten til Leo? Datteren min på 10 mnd. snurrer seg inn i de som er tynnere, så skulle trengt en ny! Er dere fornøyd med den tykke? 🙂
      Gratulerer så mye med en ny liten gutt på vei forresten <3 Nyt tiden, og kos dere masse!

    2. Ingrid: Hei Ingrid! Shortsen min er ikke kort i det hele tatt, men så selv at det ser sånn ut på bilde 🙂 kan godt sende deg en snap for å vise deg at den ikke er kort, for det er den virkelig ikke!

      Synes også det er veldig fint om du kan holde en koselig tone i kommentarfeltet selv om shortsen så kort ut på bilde 🙂

    3. Emma: Hei Emma! Akkurat nå bruker vi ikke sengekant lenger, men den tykke vi hadde var vi svært fornøyde med ja 😀

      tusen takk!! Det skal vi gjøre, kos deg mye med dine du også!

    4. Anne: Så lenge det ser fint ut og man ikke ser selve rumpa til den som Har på seg shortsen tenker jeg svært lite over om noen har på seg en litt kort shorts!

      Godt å høre at ikke alle synes den så veldig kort ut da, for det er den jo ikke i det hele tatt i virkeligheten 🙂

      Klem!

    5. Er vel ikke noe galt med shortsen din. Om du velger å gå med lang eller kort shorts har vel igjen noe med. Det plager vel ingen om du går med shorts. Umulig å kle på seg mer i denne varmen.
      Så utrolig skjønn Leo er! Kos dere masse med grilling og fint vær.

    6. Du ser helt smashing ut!!:)
      Men hvis du er 18 uker på vei, er du i svangerskapsuke 19 nå. Men hvis du er i svangerskapsuke 18 er du 17 uker på vei 🙂 det er to forskjellige ting, hehe :p

    7. Unnskyld at jeg sier det altså, men noen burde si det! Du burde gå gjennom skapet ditt og kanskje finne litt inspirasjon til klestil? Ser at du forsøker, men du bommer hver gang.. Kjenner en del som leser bloggen din og alle kommenterer på det, men man vil jo ikke si noe for å være frekk heller, men tenker det er bedre å høre det enn at alle sier det bak ryggen din…
      Kjempe korte shorts, skinnjakker og flisete hår. Legger merke til det i hvert innlegg at det virker som du prøver på en særegen litt voksen stil som samtidig er utfordrende, men ah.. Det bare funker ikke.

    8. :): Unnskyld meg her også, men hvem tror du at du er som skal fortelle meg hvordan jeg skal kle meg? Hvis jeg vil gå med skinnjakke og det du selv ser på som kjedelige antrekk, så er vel det mitt valg og ikke ditt?

      Ja, jeg har flisete hår. Det er ganske slitt også, og til og med utvasket! Noen steder er det også multifarget fordi det er så utvasket. Grusomt, eller hva? Haha, nei! Jeg har bare overhode ikke hatt tid til å dra til frisøren på kjempelenge, og for meg går det helt fint.

      Dessuten er det ikke akkurat ofte jeg poster bilder av klærne mine her inne, og det er det også en grunn for: Jeg er ikke en rosablogger som har sminke og klær i fokus. Heldigvis er det mange andre bloggere som har det, så hvis det er det du ser etter i en blogg kan du jo heller bare lese dem? (Ikke noe stygt ment, men fokuset på bloggen min har aldri og kommer aldri til å være på klær og antrekk)

      Når jeg tar bilder til bloggen bruker jeg vanligvis bare basis-garderoben min. Dere har kanskje sett 10% av alle klærne jeg har! Så synes heller ikke du kan uttale deg noe særlig om hvordan klærne mine er generelt.

      Utfordrende stil har jeg vel ikke akkurat, og denne shortsen er IKKE kort. Send meg gjerne en snap (Gjerne anonym også, dersom du ønsker å være det) så skal jeg med glede vise deg at den ikke er kort i det hele tatt. Beklager at den så kort ut på bildet 🙂

      Hvis du henger med folk som baksnakker meg fordi jeg bruker skinnjakke og de klærne jeg føler meg komfortabel i, så er det vel strengt tatt ikke jeg som bør gjøre noe, men heller du. Jeg går akkurat sånn jeg vil, og heldigvis for det 🙂

      (Jeg mener ikke kommentaren min frekt og har aldri noen intensjoner om å være ufin med leserne mine, men alvorlig talt: Dette var fryktelig unødvendig og absolutt noe du kunne ha spart deg for)

    9. Jessica! Fine deg!! Ikke bry deg om hva folk sier om klærne dine! E gravid selv og eg går med hva faen eg vil!!!
      De er kun ute etter oppmerksomhet fordi at de ikke har noe annet og gjøre! Er du komfortabel med det du går med så går du med det! Folk har ingenting og si på det! Sånn som i dag har d vært utrolig varmt i Bergen og eg har gått med det eg vil selvom eg er gravid og skal de “voksen” ut! Men du er du og de klærne du går med er helt nydelige 😍

    10. Hanne: Tusen takk, flotte deg! Ja, nå som jeg er gravid er jeg glad jeg i det hele tatt finner bukser/shorts som passer, hahah!

      Jeg kommer til å fortsette å bruke de klærne jeg vil, og det synes jeg virkelig alle andre burde gjøre også <3
      Klem

    11. Du er nydelig og du kler å være gravid 🙂 Har du en egen snapp for bloggen din? Eller der du legger ut bilder på MyStory av Leo? Hadde vært kult hvis du hadde det! BTW: gå i det du vil. Din kropp, dine klær. Du er nydelig uansett. Og Leo er SUPERSØT!

    12. Hei, skjønner ikke greia med noen av kommentarene over her. Jeg tenkte faktisk at du så smashing ut! Det ser ikke ut som om du har lagt på deg heller. Kos deg videre i svangerskapet 🙂

    13. Hva skjer med kommentarene da? Man må få gå i akkurat det man vil uten å få slengt etter seg ufine barnslige kommentarer. Det sier vel litt om alderen på de som kommenterer. For noe over 12 år er dere i hvertfall ikke.
      Jessica ser kjempeflott ut med den shortsen. Skulle ønske jeg hadde sett sånn ut med en sånn shorts. Men etter min graviditet gjør jeg desverre ikke det. Er vel ingen som slenger rundt seg med ufine kommentarer for det. Selv om man er blogger vil det ikke si at det er greit å si hva som helst. Tror noen her er veldig misunnelig siden dem prøver å ødelegge andres selvbilde. Barnslig og unødvendig.
      Huff, dagens utblåsning 😉

    14. Selvsagt kan man gå i hva man vil. Altså man gir et visst innrtykk av seg selv utifrå hvordan man kler seg osv. Da er det helt opp til hver enkelt hvordan de ønsker å gå kledd, utfordrende eller ei;) personlig syns jeg det hadde vært pinlig å feks hente sønnen min i bhg med en shorts med den lengden, men vi er alle forskjellige og det er helt ok

    15. Tina: Men hvor mange ganger må jeg skrive at den ikke er så kort som den ser ut på bildet da? Dere påstår at den er så kort, men jeg tilbyr meg jo å sende et nærmere bilde av den slik at dere ser at den ikke er kort? Kan dere ikke vær så snill høre når jeg sier i fra. Jeg har allerede skrevet at jeg synes den ser kort ut på bildet jeg også.

    16. Dere er hjertelig velkomne til å sende meg en snap (Gjerne anonymt om du ikke vil at jeg skal vite hvem du er) Jeg heter mammasom16 på snap. Så sender jeg med glede bilde av shortsen min. Det er en høytlivsshorts og den er overhode ikke kort. Nå gir jeg dere muligheten til å ta i mot bevis, så kan dere velge om dere vil se det eller ikke. Men om du velger å ikke se så synes jeg helt ærlig du kan la være å kommentere at den er så kort, for det er den ikke og det hadde du visst om du hadde sett et ordentlig bilde av den.

      Jeg har kjøpt shortsen og vet nok dette best, selv om jeg klart ser at den ser kort ut på bildet jeg tok tidligere i dag. Jeg beklager at den så kort ut på bildet, for det gir ikke et ekte bilde av hvordan den egentlig ser ut.

    17. For en flott sønn og en flott mamma! 🙂 Veldig synd at ett blogg innlegg som handler om grilling, en ny svangerskapsuke og familielivet skal kunne skape en debatt om EN SHORTS! Du ser utrolig flott ut, å håper den gangen jeg går gravid at jeg vil se i hvert fall halvparten så bra ut som deg! 🙂 Håper fine kommentarer veier opp for de negative! Stor klem til deg!

    18. Altså, man ser jo rumpen din på bilde da:/ Er jo begrenset hvor lang den kan være i “virkeligheten”. Kanskje er den lenger, kanskje ikke, det er vel ikke så viktig. Kort er den jo uansett og det er vel ok det?

    19. Du må ikke bli så offended når folk skriver slikt, selvom du kanskje ikke blir påvirket av at de sier du har kort shorts så virker det som om du bryr deg UTROLIG mye når man leser gjennom kommentarene, selvom noen skriver ajaj kort shorts så er vell ikke det en negativ tone? Man må da kunne si ting som ikke er 100% positivt hele tiden, uten at du skal føle du må sende en egen snap for å “rettferdiggjøre” shortsen din. Blir litt sjokka over hvor litenterskelen er på kommentarer som ikke er helt 100% hele tiden.

    20. Jeg synes overhodet ikke du trenger å beklage deg for at shortsen ser kort ut på bildet! Når enkelte ikke har noe annet å bruke tiden sin til, vil de alltid finne noe å pirke på. Trist, men sant. Fryktelig rart at de gidder å lese en blogg de tydeligvis ikke liker. Men vi alle er forskjellige! 🙂

    21. Anonym: Send meg en skal hvis du er interessert i å se at shortsen ikke er kort i det hele tatt. Det er jeg som eier shortsen, er det ikke? Plagg kan da se annerledes ut på et enkelt bilde enn fra hvordan det ser ut på ekte?

      Det nytter ikke å diskutere dette videre hvis du ikke er villig til å se hvordan den egentlig ser ut. Jeg har sagt at jeg mer enn gjerne sender bilder på snap for å vise deg at jeg snakker sant, mer får jeg ikke gjort og diskusjonen går ikke videre.

    22. Miriam Larsen: Haha, ja! Det kan du si! Spesielt når jeg tilbyr meg å vise bedreviterne at shortsen jeg har på meg på bildet ikke er i nærheten av så kort som den ser ut.

      Tusen hjertelig takk <3 denne kommentaren veide definitivt opp, jeg setter kjempe stor pris på det!

      Stor klem tilbake!

    23. Anonym: Du misforstår ganske grådig om du tror dette handler om at jeg kun ønsker støttende kommentarer. Jeg hadde vel ikke hatt åpent kommentarfelt om jeg kun ønsket støttende kommentarer? Jeg har hatt åpent kommentarfelt siden dag 1 og fått mange slibrige og stygge kommentarer, og da ville jeg vel stengt det for lenge siden om det for meg handlet om å utelukkende få støttende kommentarer her?

      Kritikk er sunt og jeg føler jeg tar i mot kritikk på den rette måten, om jeg kan si det sånn. Jeg kritiseres gjerne for eksponeringen av Leo, for hvordan jeg skriver, for meningene mine, og så videre – Men jeg finner meg da ikke i å kritiseres for noe som ikke er noe å kritisere. Shortsen er ikke kort og jeg som eier den vet vel strengt tatt det best? Dere har sett den på ett bilde og kritiserer meg fordi den er så kort, når jeg sitter her med den på og ser at den overhode ikke er det. Og jeg har da flere korte shortser liggende i skapet og sier ikke at jeg ikke eier korte shortser, men at denne ikke er kort.

      Det er galt om jeg ikke beviser det, og det er galt om jeg beviser det. Jeg har bevis for at denne shortsen ikke er kort, og for å avslutte diskusjonen og å slippe unødige lange diskusjoner i kommentarfeltene mine – Har jeg bestemt meg for at jeg heller stiller med bevis enn å diskutere i det uendelige. Greit om du ikke forstår det – Når du har blogget i over ett år og diskutert ubetydelige, unødvendige ting i flere timer til sammen hadde du sikkert hatt større forståelse for det.

      Jeg har åpen snapchat og alle kan sende meg snap! Nå har jeg sagt meg villig til å bevise dere at shortsen ikke er kort, og hvis dere ikke ønsker å se bevis; La være å kommentere at den er kort. For da viser du meg bare at du ikke er ute etter å ha en saklig diskusjon, men at du bare vil ha noe å kritisere meg for.

    24. Mammapå26: Tusen takk, mammapå26! Kjempehyggelig at du synes det 🙂

      Jeg synes også alle skal kunne gå i det de ønsker, uten at andre skal kommentere det (Ref den kommentaren postet 19:29)

      Så lenge man selv føler seg vel og komfortabel i det man har på seg er vel det det viktigste. Klem

    25. Det er så mange unødvendige kommentarer her! Jeg synes shortsen er fin, at du kler deg fint og at du er fin. Håper du ikke tar det til deg, og at du bare hever deg over sånt tull. Du stråler! Håper dere fikk en flott grillkveld, det fortjener dere.
      Klem<3

    26. Altså til alle her som driver å oppfordrer henne til å gå sånn og st det er fint. Er noen av dere eldre enn 16? Klesstil har jo mye sammenheng med hvordan man ønsker å fremstå. Altså vil en 16 åring ønske å fremstå andreledes enn en 25 åring.

    27. Kritikk er sunt og jeg føler jeg tar i mot kritikk på den rette måten, om jeg kan si det sånn. Jeg kritiseres gjerne for eksponeringen av Leo, for hvordan jeg skriver, for meningene mine, og så videre – Men jeg finner meg da ikke i å kritiseres for noe som ikke er noe å kritisere. Shortsen er ikke kort og jeg som eier den vet vel strengt tatt det best? Dere har sett den på ett bilde og kritiserer meg fordi den er så kort, når jeg sitter her med den på og ser at den overhode ikke er det. Og jeg har da flere korte shortser liggende i skapet og sier ikke at jeg ikke eier korte shortser, men at denne ikke er kort.
      Dette skriver du lenger opp. Syns og du bruker være god på og ta imot kritikk, og du svarer jo bedre på kritikken som faktisk er kritikkverdig,enn dette tullet om den shortsen. Om folk syns den er for kort,så syns de det. Du trenger da ikke legge så mye energi i og prøve og si noe annet? Hvis du vil gå med denne shortsen så gjør du det:)

    28. I alle dager! Hva er det dere skriver? Altså, ho kan kle seg hvordan ho vil! Ser dere egentlig hva dere gjør, dere MOBBER en 17 år gammel jente for hva ho har på seg, dere er mange, ho er 1. Det her er bare helt latterlig..
      Du er fin akkurat som du er Jessica! Likte shortsen din, å jeg hadde brukt den selv 🙂 sender deg en god klem mellom alle dritt kommentere du får her<3

    29. Litt morsomt at det som tar fokuset er en shorts, når bildet under viser en kropp i bare bikinien. Hun velger selv hvordan hun vil kle seg, og det får dere tåle når dere trykker dere inn på bloggen hennes.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg