KOS MED GUTTENE MINE!

Hei dere!

Dagen i dag har virkelig gått unna. Leo og jeg har faktisk vært ute i hele dag! Vi startet dagen med en tur på stranden, bare Leo og jeg, og Leo synes det var SÅ gøy. Han synes vannet var litt skummelt når han skulle gå på egenhånd, men synes det var kjempegøy å få bli båret av mammaen sin ut i vannet! Vi lekte på stranden og gikk noen runder før vi måtte ha noen pauser fra solen, og derfor gikk vi litt i skyggen for å slappe av litt og spise litt.

Litt senere gikk vi til byen og trillet, før vi endte opp hjemme i hagen vår med Fredrik, middag, dessert, og masse kos i solen. Vi kom nesten akkurat inn igjen og det har vært så deilig! Leo sovnet en liten stund også, så da la vi han i skyggen i vognen sin og han sov kjempegodt.

Jeg kjenner at det er så kjedelig at Fredrik ikke er hjemme før klokken 15:00 hver dag nå, men sånn er det jo bare og jeg må jo bare akseptere det. Vi kommer til å finne på masse morsomt i tiden fremover uansett, så får vi bare glede oss litt ekstra til Fredrik kommer hjem til oss ♥

I morgen blir det ny kontroll hos jordmor for min del, og det tror jeg blir veldig koselig. Jeg gleder meg til å se hvor mye magen har vokst og selvfølgelig å sjekke at alt står bra til med lillemann i magen! Det kjennes i hvert fall ut som at han har det fint der inne, for han er allerede veldig aktiv.

Vi snakkes senere i dag, håper dere har hatt en strålende tirsdag!

7 kommentarer
    1. Å så hyggelig 🙂 er alltid innom her å venter på nye innlegg. Det er så hyggelig å lese spesielt siden vi er like langt på vei 🙂 morro å se hvordan andre opplever. Lurte foresten på hvor kjolen på bildene er fra? Skikkelig fin <3 må finne meg litt sommerkjoler nå som magen er større og de gamle ikke er fine på lengre hehe

    2. Anonym: Ja, det har vært kjempekoselig i dag, – og for et vær! Så herlig altså <3

      Så gøy at vi er like langt på vei!! Strandkjolen min er fra Nelly, er så glad i den!

      klem

    3. Å komme hjem kl 1500 er luksus!
      Flertallet slutter jo 1600/1630 på jobb og er ikke hjemme før lenge etter det, og ser så vidt barna sine før leggetid, så nyt det faktum at han kommer hjem 1500 ☺️ Du er heldig!

    4. Emily: Ja, det er jo egentlig det! Takk for at du satte dette litt i perspektiv, jeg har jo visst at Fredrik jobber mindre enn de fleste, og det er viktig å sette pris på det man har – selv om jeg jo aller helst skulle hatt han hjemme her med oss, hehe! Men det skulle vel de fleste om de kunne velge 🙂

      Klem

    5. Ja du er heldig at han kommer hjem så tidlig syns jeg. Hvertfall fra mitt perspektiv. Her kommer samboer hjem tidligst kl 1715! Har to små på 7 mnd og snart 2 år! Men selvfølgelig, skulle jo helst hatt han hjemme hele dagen 🙂
      Fine bilder forresten , for et sommervær vi har hatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg