BILDEDRYSS FRA STRANDEN

 

Hallo dere!

(Her satte jeg Leo oppe i vognen og knipset kjapt et bilde, og i det jeg tok bildet visste jeg at noen kom til å kommentere på bloggen at selene hans ikke er strammet inn på bildet, så derfor vil jeg bare gi klar beskjed om at de ble strammet med en gang jeg la ned kameraet etter dette bildet ble tatt, jeg la det ned med en gang jeg så det. Viktig med sikkerhet!)



Grønnsakssuppe til Leo (Kjempekjekt til turer på stranden!) ♥ Druer ♥ Iste ♥ Isklar vann ♥ Solkrem ♥

I går nevnte jeg at vi hadde vært på stranden, og jeg glemte selvfølgelig å vise dere bilder! Derfor kommer det et lite bildedryss her nå fra turen vår på stranden, i fantastisk vær!

Vi snakkes igjen snart – Gleder meg til oppdatere dere etterpå! Jeg har nemlig vært på kontroll hos jordmor i dag ♥

9 kommentarer
    1. Så fine bilder. Ser ut som dere har kost dere masse 🙂 Ønsker deg en flott og spennende uke videre, så håper vi på at finværet vi har fortsetter!

    2. Jeg blir så lei meg av at du må unnskylde deg for sånne småting – det burde ikke være nødvendig for andre å pirke på. Uansett, det så helt herlig ut! Ha en fin uke videre 🙂

    3. Hva synes du om den nye isten? Så den i butikken Istad og vurderte sterkt å kjøpe den!
      Elsker å følge med på bloggen din, du er så fantastisk!
      Klem

    4. Fine bilder, og helt ærlig, så skjønner jeg ikke dette hysteriet med selene. Så lenge du triller han så har du da kontroll på han, håper jeg, og han (med flere barn i selefengsel) må da kunne bevege seg litt i vognen? Da mine barn var små (og muligens da du og var lita) var det ikke seler i vogna, de falt aldri ut, til tross for at de ofte snudde seg og lå på kne i vogna for å se fremover. Men, jeg har jo sett hvorfor mødre spenner barna sine stramt i selene når de er på trilletur, da får de samtidig holdt seg oppdatert på nettet, der de går med ei hånd på vogna og den andre rundt mobilen. Der problemet slapp heldigvis jeg og resten av min generasjon😉

    5. Du er en så bra jente, stå på med ditt! Vakker gutt, å pen kjæreste har du også 🙂
      Får jeg spørre hvor bikini overdelen på bilde er fra?? Den var døds fin!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg