HELT PERFEKT!


Hei til dere!

Nå har vi akkurat rast inn dørene her etter en koselig tur ute alle tre. Jeg fant meg tidenes deiligste kjole i dag, og gjett hvor den er fra?! Barneavdelingen på Cubus! Haha! For min del kunne selve kjolen ha vært lenger, men ja ja. Den er i hvert fall superkomfortabel, stretchy, og ellers helt perfekt. Gleder meg til å bruke den fremover, både som hverdagskjole med sneakers, og til finere anledninger med annet tilbehør. Den ble jo så fin over magen også!

Leo var en urolig liten gutt i natt og det ble ikke natta her før klokken 3, så litt redusert er jeg i dag men det går gått helt fint altså! Nå sover han søtt en liten ettermiddagslur, og jeg skal vekke han hvert øyeblikk ♥ Jeg fikk helt hakeslepp når jeg innså at det er fredag igjen i morgen, uken har jo egentlig bare rast avgårde her! Koselig med noen dager hjemme med de to (3, hehe!) guttene mine før 17 mai. Mai er virkelig en herlig måned!

Vi snakkes selvfølgelig litt senere i dag, i mellomtiden må dere ha en herlig torsdag!

God klem

18 kommentarer
    1. Så nydelig
      Flott bilde og Nydelig kjole
      Synes du kledde den veldig godt
      Du så smashing ut hehehe 😘

    2. Hei til deg
      Så fin du er med den fine lille kulen din😀
      Jeg synes du er så flink,sterk og ikke minst reflektert😀
      Ha en strålende kveld😀
      Klem

    3. Kari: Heihei!

      Det var veldig hyggelig å høre, tusen hjertelig takk Kari-Anne!
      Må også takke for veldig fine ord, jeg setter virkelig stor pris på det!

      Ha en strålende kveld du også, klem!

    4. For en FIN mamma!! <3 Du stråler og ser så vakker ut, Jessica. :-)) Håper dere får en kjempe fin kveld videre! Mange klemmer til dere alle 4 (med lille i magen også vet du! <3)

    5. Du er veldig fin! Jeg bare lurer på en ting, og det er ikke for å være ufin. Jeg lurer bare på om du, på de neste fine (lignende) gravid-bildene, kanskje kan rette opp ryggen, tror at magen din hadde kommet enda flottere fram da. Men jeg vet jo ikke om det er en grunn til at du står sånn/har dårlig holdning, det kan jo hende du har vondt, og da beklager jeg altså.
      <3

    6. Anonym, er du bare ute etter å plage??
      se på denne flotte nydelige mammaen da. Hun har ikke dårlig holdning en plass! Magen kommer også perfekt frem på disse bildene.
      Husk også på at når man er gravid så er man inni en ekstrem hormonell periode, og det er lett å bli såret av alt, egentlig.
      Ta deg en bolle å ikke gidd å kommenter hvis du bare skal kommentere tull.
      Til Jessica- Jeg syns du er utrolig sterk! Tenk at du venter ditt andre barn, tenk hvor mye glede Leo og babyen vil få av hverandre.
      Du er utrolig nydelig og jeg må si at du kler magen helt perfekt:D
      Ha en fin dag, og ikke minst en fin helg! :-)gleder meg til å følge denne spennende reisen her via bloggen.

    7. Allikevel finnes det mennesker der ute som tror du ljuger om størrelsen du bruker i klær…Altså, når du får på deg en kjole fra barneavdelingen som passer deg helt perfekt (du så helt fantastisk nydelig ut btw) så skjønner jeg ikke at noen folk ikke tror på at du bruker små størelser i klær??

    8. Jeg tror Jessica er voksen nok til å se at den kommentaren ikke er ment vondt. Eller, det vet jeg. Håper jeg.

    9. Anonym: Tok ikke kommentaren vondt ment i det hele tatt! Jeg har nok kanskje litt dårlig holdning, i god blanding med bekkenvondt, hehe 😀

      Synes det er supert at dere kommer med innspill, og ikke minst synes jeg det er viktig at dere sier ifra når det kommer til ting jeg kan gjøre bedre!

      Men jeg forstår at noen gravide er mer følsomme enn andre (Slik som hun oppe her skrev) men slike kommentarer som går på ting jeg kan gjøre bedre tar jeg bare med et smil!

      Klem

    10. Ikke sant, der ser du 🙂 Det var en grunn. Og det er jo veldig forståelig. Det er stor stas å følge med på deg, du er dyktig og fortjener plassen du har

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg