KLARE FOR LANGHELG!

Hei, og god kveld til dere!

Her ligger vi i senga alle mann, trøtte og slitne etter både dagen og uken. Jeg ble litt bekymret tidligere i dag siden jeg har kjent litt lite liv fra babyen, men nå trenger jeg ikke å være bekymret mer! Lillegutt i magen våknet nemlig skikkelig til liv for noen minutter siden, og han ser ikke ut til å roe seg med det første heller. Det er koselig det!

Leiligheten er nyvasket og ren til helgen, og vi har handlet inn alt til både helgen og 17. Mai. Og som om det ikke var nok, så er det jammen meg langhelg også! Jeg vet om en person som i hvert fall gleder seg til å nyte finværet med familien sin på dagtid, istedenfor å jobbe innendørs: Fredrik! Jeg er så glad på hans vegne, jeg har så stor forståelse for at det blir enda litt mer kjipt å måtte jobbe innendørs når det er 20 varmegrader ute.

Nå gjenstår kun fredagsbadet til Leo i morgen (som han elsker) og siste forberedelser til den fine nasjonaldagen vår. Dette blir noen herlige dager!

Ønsker dere en fantastisk helg!

11 kommentarer
    1. Så koselig med langhelg!!:) håper dere får en kjempefin helg sammen og nyter tiden <3
      Jeg lurer på når du kjente liv i magen første gang med Leo? Har hørt at man ofte kjenner liv tidligere med nr 2:)

    2. kos deg masse med den lille familien din på 17. Mai Jessica❤️ Jeg skal feire sammen med min lille familie, samboeren og datteren vår 😍

    3. Marianne B: Hei Marianne <3 Ja, det håper vi også!

      Jeg kjente liv med Leo når jeg var 16 uker og 4 dager på vei, og gjorde det vel omtrent samtidig (Om ikke dagen etter) med lille i magen nå <3

    4. Kos dere med langhelg. Jeg er skikkelig klar for det jeg også, selv om jeg må prøve og legge inn litt oppgaveskriving. Ønsker deg en kjempefin kveld videre, så må du kose deg masse!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg