GRATULERER MED DAGEN, NORGE!


Hipp, hipp hurra!

Som vi har kost oss i dag! Vi startet dagen med et rolig kaos her hjemme, matlaging og det siste som gjensto av stryking av skjorter og 17.mai tog på tven i bakgrunnen. Vi fikk et vennepar på brunch, og storkoste oss sammen! Nå er vi på grilling hos familien til Fredrik og planlegger å bli her en god stund til, heldige som vi er som kan feire den store dagen med så mange fine mennesker!

Jeg ønsker dere alle en fantastisk 17.mai feiring! Nyt den med venner og familie ♥

10 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen!🇳🇴🌿
      Så fine dere er! Håper dere får Kost dere masse resten av dagen også!

    2. Hei 🙂 gratulere med dagen og unge på vei 🙂 leser mange blogger og leser ofte din jessica 🙂 e første gang eg kommenterer og 🙂 liker bloggen din kjempe godt:-) og er so imponert over korleis du takler livet 🙂 eg har adhd slite ganske og har ikkje unge utenom en snil stesønn. Men hadde nok ik klart å ha en unge på fulltid. Og når eg lese din blogg so blir eg so blir eg so imponert over deg 🙂 klem Helene fra Vestlandet 🙂

    3. Gratulerer med dagen! <3 Så fine bilder av dere Jessica!! Håper dagen deres har vært vellykket og at dere har kost dere masse idag! Det har vi gjort. Heldigvis fikk jeg det fine været som jeg hadde "bestilt" til 17. mai. 😉 Mange klemmer til deg og søte lille Leo! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg