LEO OG LILLEBROR

Hei alle sammen!

Jeg fikk et fint forslag i går om å legge ut bilde av både Leo og lillebror på ultralyd fra samme uke, for å se etter likheter. For meg er det litt begrenset hvor mange likheter jeg ser ut i fra noen ultralydbilder, men siden vi fikk se ansiktet ovenifra på ultralyden i går fikk jeg med meg flere likheter og kan definitivt avsløre at lillebror blir lik storebroren sin!

 

Nå fikk vi innkalling til ultralyd i svangerskapsuke 31 også denne gangen, og her under ser dere noen av bildene vi fikk i 3D i svangerskapsuke 31 sist med Leo. Der så vi tydelig at det lignet på Leo når han ble født, og det var så moro! Fine guttene våre ♥


Håper dere har det bra! Vi skal bort til oldemoren til Leo nå hvert øyeblikk, og gleder oss som bare det til et koselig familieselskap hvor vi skal feire at oldemoren hans er blitt 70 år! Senere når vi kommer hjem blir det pakking fordi vi drar bort i morgen, sammen med en litt sen taco-fredag. Det blir en veldig god helg ♥ Vi snakkes selvfølgelig litt senere i dag! 

Klem!

5 kommentarer
    1. Så hyggelig at vi endte opp i samme uke da 😀 <3 er veldig spent på om jeg blir flyttet på ved oul. Ble flytta noen dager fremover ved tidlig ul. Er 18+0 idag og har endelig begynt å kjenne ordentlig liv!<3

    2. Så koselige bilder! Glad for at alt stod bra til på ultralyden 🙂 Leo er så utrolig skjønn, elsker det lange håret hans! Håper du får en kjempefin kveld <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg