EN STOR GLEDE!


Lillesøster Jennifer, Leo, meg, og Fredrik ♥

Lillesøster Jennifer, storesøster Julie, Leo og jeg!


Hallo fra Gjøvik!

Vi hadde en ganske slitsom biltur hit, men det var veldig godt og endelig komme frem! Det var virkelig en stor glede å se all familien igjen, og Leo har storkost seg med tanter, bestefar og bestemor. Skikkelig gjensynsglede! Den største ulempen med å bo sa langt fra hverandre er at det av og til går litt tid mellom hver gang jeg ser søstrene mine og spesielt faren min som har en veldig krevende jobb. Selv om både mamma og søstrene mine kommer ned til Larvik så fort de har mulighet i den travle hverdagen. Det setter jeg selvfølgelig enormt stor pris på!

Nå skal vi altså feire konfirmasjonen til lillesøsteren min her i dag, så det blir en innholdsrik og koselig lørdag på oss. Jeg har gledet meg så lenge til dette, og det er så godt å være her! Fredrik, Leo og jeg har jo ikke dratt samlet hit til familien min i Gjøvik siden jul – Så du kan jo si at det er en stund siden!

Nå blir det familietid og kos på oss, så snakkes vi senere i dag ♥

Håper dere får en nydelig lørdag! En god helg ønskes deg og dine ♥

7 kommentarer
    1. Kunne du ha skrevet om hvordan søstrene dine reagerte på graviditeten? (Både med minstemann og Leo). Har en søster som er like gammel som deg, og jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert om hun hadde blitt gravid nå.. Hun er jo så liten i mine øyne :p

    2. Er en av foreldrene dine fra et annet land enn Norge? Tenker på navnene til deg og dine søstre 🙂 Julie er vel egentlig det mest “norske” navnet i søskenflokken deres 🙂

    3. Fine bilder! Jeg har også tenkt tanken om kanskje dere har amerikansk mor/ far eller annen slekt derfra pga. navnene 🙂 Fine navn har dere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg