VIL DU IKKE HA LILLEBROR?

Leo har blitt veldig flink til å si hva han mener, enten han gjør det med ord eller kroppspråk! Han er en bestemt liten fyr, for å si det på den måten.

I går spurte Fredrik og jeg Leo rolig, “Leo? Vil du ha lillebror?” Han kikket lenge på oss spørrende og litt snurt. Så begynner han å riste febrilsk på hodet sitt. “Dei!” sier han.

For det ville han hvert fall ikke!

Vi spurte han senere på kvelden også. “Men Leo, skal vi ikke ta i mot lillebror da?” “Vil du ikke ha en lillebror?” Og da smiler han mens han fortsatt rister på det lille hodet sitt. Haha!

Han skjønner jo ikke hva det betyr (Får vi håpe! Haha, neida!) Men det var jammen meg morsomt uansett♥

8 kommentarer
    1. bare ett tips eller en liten ting du burde ikke bruke blits på babyer når de er små for de kan bli blinde senere vis man tar bilder med blits fra det er små bare sånn info 🙂

    2. Jeg syns faktisk det er lurt å ta bilde med blitz, hvertfall en gang. Det har seg sånn at hvis det ene øye blir rødt, og det andre blir hvitt kan barnet ha kreft.

    3. Hallo. Veit du hva det med blits har jeg aldrig hørt om.
      Igrunn det dummeste jeg har hørt. Veldig merkelig at dette ikke er skrivi om og dokumentert!
      Det har I alle år siden kamra blei funnet opp blitt brukt blits så veldig merkelig at det ikke er skrivi om noen steder.
      Som hu andre skriver så er det lurt å bruke blits for å se hvordan øynene blir. For det er skrivi om og dokumentert akurat det at et barn hadde svulst på det ene øye å det så dem pga blitsen.
      Så Jessica fortsett å bruk blits di.
      Klem

    4. Har brukt blits på datteren min siden hun var nyfødt og hun har ikke tatt skade av det 🙂 så søtt bilde av Leo!

    5. Den første kommentaren om blitsen, er det mest idiotiske utsagnet jeg har hørt på lenge. Våre foreldre har tatt tusenvis av blitsbilder av meg og mine søsken fra vi var nyfødte, uten at synet vårt har tatt skade. Herreguuuud, blir noen ganger så oppgitt at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg