DU OG JEG, LILLE VENN

Jeg er verdens heldigste i hele verden som får være din mamma. Latteren din, hvordan du smiler med de fine små tennene dine, og hvordan du klemmer bamsen din tett inntil deg før du skal sove. Jeg ser hver dag hvor glad du er i meg, men du kommer aldri i verden til å klare og forstå hvor glad jeg er i deg. Du er og kommer alltid til å være min lille gutt, uansett hvor stor du en gang blir! 

Du og jeg.


Det å få livet vårt beriket med deg, det ble ikke så bra som jeg trodde det kom til å bli.

Det ble mye bedre.

11 kommentarer
    1. Anonym: Haha, ja 🙂 Han har jo til og med fine sandaler han kunne ha brukt (Som han faktisk har brukt tidligere i dag også!), så det var kun for bildets skyld!

    2. Og hva er så galt med å fly barbent på asfalten? Herre Jesus alle ting folk skal legge seg opp i altså! Tydeligvis så gikk alt bra siden Jessica har tatt seg tid til å skrive et blogginnlegg! Er ganske sikker på at faren for død er mye høyere ved å sette seg inn i en bil. Ærlig talt! Ta deg en bolle og hold fred! Og for Guds skyld, pass på å tygg bolla godt slik at du ikke setter den i vranga!

    3. Ingenting er bedre enn den følelsen! Nydelige bilder! 🙂
      Haha, føler meg desp nå assa, men har skrevet til deg på facebook, vet ikke om du har fått det med deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg