DET HERLIGSTE SOM FINNES!

Hei dere!

Nå er vi endelig inne dørene hjemme etter en lang tur ute i det fine været! Vi har gjort litt av hvert i dag, det inkluderer favoritten til Leo: Besøke lekebutikken! Herregud så glad han er i lekebutikken. Han går rundt med et stort smil om munnen mens han kikker på lekene og tester ut de med lyd! Så prøver han å få meg til å løpe etter han når han har tatt en leke ut av hyllen, og så løper han avgårde! Når jeg da kommer etter han ler han enda høyere. Haha! Barnelatter er det herligste som finnes!

Ingen tvil om at vi har kost oss hvert fall. Leo sovnet i vognen sin rett etterpå, sliten etter all lekingen og alle morsomhetene tenker jeg! Han sjarmerte som vanlig veldig mange i dag også, skal vinke og hilse på veldig mange av alle fremmede vi møter på eller går forbi. Jeg merker godt hvor mye mer sosial jeg er blitt etter jeg fikk barn, men jeg synes bare det er superkoselig ♥ Leo er en veldig sosial og glad gutt, og da er det bare naturlig at det blir sånn!

Jeg setter så uendelig stor pris på slike formiddager og morgener som den vi har hatt i dag. Dagen får umulig blitt dårlig når vi starter den med så mye latter og glede! 

Nå skal vi leke med den nye leken han fikk i dag, som for øvrig er en av de første vi har kjøpt til han uten at vi har fått i gave eller arvet. Det var så godt å se hvor glad han ble for leken han fikk, selv om det ikke var noe store greier. Det er så viktig for oss å lære ham å sette pris på det han får – Uansett hva det er.

Ha en herlig torsdag, alle sammen! 

8 kommentarer
    1. Så koselig! Men bare lurte på noe, fordi jeg sitter barnevakt for 2 tvillinger som er på Leo sin alder, har du noen tips til hva jeg kan finne på med dem? Både ute og inne 🙂 <3

    2. Anonym: Hei!

      Åh, så morsomt! Også tvillinger og greier, så stas <3 Heldig du er! Her er det mye lek inne, både med og uten musikk. Leo er jo veldig glad i musikk og dansing da! Ellers blir det lesing av bøker, sang med sangbøker, gå turer til lekeplass i nærheten!

      Kanskje til og med gå tur på biblioteket eller lekebutikken? Hehe 🙂
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg