NAVNELISTE TIL BABYEN..

Så kom dagen likevel, Fredrik vet ikke helt om han er 100% med på å kalle den nye babyen for Oscar. Og det respekterer jeg fullt og helt, det er vårt barn, og begge meningene vår teller akkurat like mye når det kommer til valgene vi må ta for barnet vårt. 

Derfor må vi opp med ny navneliste! De navnene vi har funnet som vi begge synes er fine er vel egentlig bare Oscar og Jonah (Et bibelsk navn) Men min pappa heter John, så det blir egentlig litt for likt synes jeg. Så vi må bare sette i gang. Tenkte det kunne være morsomt å inkludere dere i dette 🙂

Det betyr ikke at vi kommer til å gå helt bort i fra å kalle gutten vår for Oscar, for det er et navn vi begge liker utrolig godt! Men Fredrik er litt usikker, og da skulle det bare mangle at vi leter etter flere navn, hvor kanskje vi finner noen som vi begge liker like godt. Og at jeg også tar initiativ til å hjelpe til å finne nye navn som vi begge liker, sammen med ham.

Jeg elsker virkelig Jacob, Oscar, Isak, og Johan. Fredrik liker kun Oscar av disse. Problemet her ligger vel egentlig i at vi har fryktelig forskjellig smak! Og at Fredrik sjeldent finner navn han liker veldig godt. På en måte er jo det veldig bra, for det viser at han er litt “kresen” og at han tar det på alvor at vi må finne et ordentlig og flott navn til sønnen vår, og at han ikke nøyer seg med et navn han bare liker “litt”. Hvis dere skjønner?


Så når letingen er i gang igjen, har dere noen flere navnetips til oss? Jeg er veldig klar for å finne et navn som vi kan bestemme oss 100% for!

Klem

210 kommentarer
    1. Her er mine favoritt gutte navn:
      Leo
      Leon
      Leander
      Johannes
      Wiliam
      Liam
      Noha
      Nicolai
      Joakim
      Julian
      Aron
      Bastian
      Patrick

    2. Skriv en laang liste med navn dere liker. Stryk ut et og et navn annen hver gang til dere sitter igjen med 1 🙂

    3. Johannes er et fint navn, Gabriel å.
      Theo eller Theodor
      August
      Jakob er fint
      Sebastian
      Tobias
      Noah
      Nathaniel
      Benjamin
      Markus

    4. Min lille heter Theodor! Ser for meg en liten Casper.. Eventuelt Kasper.. Min liste til Theodor var:
      -Milian
      -Charlie
      -Theodor
      -Sebastian
      – Jonas
      -Loui
      Leo og Loui (Lui) !!!!!!

    5. Jenny: Theodor er helt herlig navn! Casper hadde vært førstevalget til babyen om ikke stemoren til Fredrik hadde hatt en sønn som het det…

      Takk for fine forslag, dere er jammen meg snille som tar dere tid til å hjelpe oss<3

    6. Eliott er et navn jeg liker mer og mer 🙂 er også veldig glad i Jesper,Gabriel og Ferdinand 🙂 Liam og William også,men de er nevnt før ser jeg :). så synes jeg Scott og Colin står veldig fint til Leo 🙂

    7. Du får spørre Fredrik om han liker noen av disse som står på vår navneliste
      Mio
      Milo
      Leano
      Thilo/Tilo
      Leon
      Dexter
      Bentley
      Miko
      Micke
      Theo
      Milas
      Felix
      Romeo
      Thias
      Luca
      Dion
      Neo
      Aron
      Milio
      Noha
      <3

    8. Jonathan, Matteus, Markus, Aron, Philip,
      Lukas
      eller Aksel.
      Mange bibelske navn her, men synes mange
      av de navnene er så fine. 😊 Lykke til!

    9. Kristine: Takk for fine forslag! <3

      Jeg liker Jonathan supergodt, men det heter bestekompisen til Fredrik..
      Fredrik har også en venn som heter Fillip/Phillip, ellers hadde det virkelig vært aktuelt!

      Aksel vil han ikke bli med på, en av mine favoritter. Dere er virkelig snille altså, setter så pris på at dere kommer med forslag!

    10. Leo og
      – Lukas
      – Liam
      – Sixten
      – Sivert
      – Edin
      – Heine
      – Henrik
      – Silas
      – William
      – Julian
      – Noah
      – Elias
      – Levi
      – Oliver
      – Bendik
      – Matheo
      – Emilian

    11. Jeg er veldi glad i disse guttenavnene😊
      Emrik
      Martin
      Theodor
      Kristoffer
      Oliver
      Markus
      Sander
      Linus
      Matheo
      Elias
      Aksel
      Sondre

    12. Bare husk at babyen også blir voksen en dag og skal studere og søke jobb. Ikke særlig gøy å hete dexter da liksom :p
      Håper dere finner et nogenlunde normalt navn som begge liker:) syns det er fryktelig mange rare navn ute og går. Er helt sikkert søtt å kalle babyer for disse navnene, men den skal trossalt leve med navnet sitt hele livet også 🙂
      Vi fikk ikke sett kjønnet tydelig på oul dessverre, men det ser ut som det blir en jente. Blir det en gutt skal den hete Jacob 🙂
      Ellers syns jeg Jonas og Daniel er fine navn 🙂
      Bare IKKE gå med på Chris!!!:p

    13. Marianne: Jeg liker best bibelske, tradisjonelle navn – Så jeg kommer ikke til å gå med på verken Chris eller Nathaniel. 🙂

      Nå nevnte jeg Sander for Fredrik, og det likte han veldig godt – Og det er jo et flott og stødig navn synes jeg <3

      Jacob er fantastisk. Sååå synd Fredrik ikke er enig her 🙁

    14. Jonah er jo kjempefint, og jeg tror absolutt faren din ville sette pris på at en av sønnene dine oppkalles etter ham. Ingenting er vel koseligere enn det? 🙂 Ellers.. Tja.. Johannes?
      Jeg la også merke til her om dagen, i et et av innleggene dine, at du og søstrene dine alle har navn på J. Dèt kunne jo vært en tradisjon i din og Fredriks familie også – å ha alle barna på samme forbokstav? Nå har dere jo Leo, så hva med Lucas, Landon eller Liam?

    15. Jessica Waldorf: Det var et veldig godt poeng egentlig! Oppkalling er jo i grunn veldig koselig <3

      Og tusen takk for en fin ide!! Det skal jeg snakke med Fredrik om. Hadde jo egentlig vært veldig fint å føre den tradisjonen videre 😀

      Tusen takk!

    16. Æ e ganske tradisjonell av mæ å har vell bestemt at om æ får ein gut ska hanj heit Severin. Men ett navn som har sjarmert mæ stort denj siste tia te gut e Tage, det e ett navn få har å så utrlog fint! 🙂

    17. Så fint at han likte Sander! Det er et fint navn ja 🙂
      Plutselig ombestemmer han seg når gullet er født og syns det er en Jacob likevel vettu:) hihi

    18. Her er mine favoritter:
      Lionel
      Nilo
      Noah
      William
      August
      Gustav
      Jesper
      Matheo
      Thilo
      Johannes
      Sigurd
      Rasmus
      Leander
      Olander
      Elander
      Mathias
      Sandro
      Olivier

    19. Edmund
      Vetle
      Liam
      August
      Philip
      Theodor
      Siljan
      Og som noen nevnte her,så tror jeg faren din ville blitt kjempe stolt og glad om du oppkalte ungen din etter han, ikke la det at navnet er så likt holde deg igjen 🙂 Det samme med om noen av vennene deres heter det, er jo ungen din som skal ha det!
      Selv fikk jeg ikke navnet mitt før mamma og pappa så meg,og kunne se hva jeg “kledde” best 🙂

    20. Slenger med noen(mange) navn i forskjellige “stiler” 🙂
      Iver, Henrik, Odin, Jesper, Aksel, Marcus, Henry, Sander, Adam, Felix, Albert, Edvin, Carl, Viktor, Mikkel, Didrik, Isak, Even, Ruben, Fillip, Olai, Preben, Imre, Alvin, Mats, Peter, Sindre, Simen, Robert, Ulrik, Tage, Arthur, Georg, Peder, Johan,
      Noen navn på L om dere vil at han skal ha samme forbokstav som Leo:
      Ludvig, Lukas, Leander, Liam, Lyder, Linus, Loyd

    21. Lykke til med navnevalget 🙂 Jesper eller Gustav er vakre navn! Mulig jeg er på bærtur men er ikke Jonah et jentenavn? Har nemlig en veninne som heter Johna 🙂

    22. Hva med Preben, så kan dere tjene 10 000 haha, neida.
      Personlig liker jeg veldig godt litt uvanlige navn som Demarcus, Arian, Elian og Felix. Av de mer vanlige liker jeg Lucas og Ruben veldig godt. Lykke til med å finne navn. 🙂

    23. Her sto det mellom Sebastian, Elliott og Tage🤘🏼 det ble Sebastian og har ikke angret ett sekund på det:-) Elliott er min favoritt etter Sebastian, men ei venninne “stjal” navnet før jeg rakk p bruke det, haha😂 Men vi hadde egentlig bestemt oss for Sebastian uansett da😊

    24. Jeg kommer til å kalle min fremtidige sønn Trygve. Men liker navnene Ole, Johannes, Simon og Simen, Arvid, Sebastian!
      Jeg er sikker på at babyen blir bra uansett hva han heter. Og jeg er enig i ag det er viktig at begge wr enige om navnet

    25. Sondre, Anders, Lasse, Andreas og liker navnet Fredrik veldig godt, hehe kanskje ikke dere vil at far og sønn skal ha likt navn <3

    26. Samuel
      Aron
      Linus
      Tobias
      Jonas
      Mikael
      Er fine bibelske navn som også har en fin betydning. Er ikke sikkert dere har tenkt så mye på det, men mine foreldre var opptatt av at navnene våre skulle ha fin betydning. Der for ble det Frida som betyr “verdt og elske” og Samuel som betyr “bønnhørt av Gud”. Lykke til med navnevalg og Gud velsigne dere!

    27. Aaron og Sander er veldig fine navn 🙂 Selv har jeg kalt min sønn opp etter min bestefar, og han heter Erling 🙂
      Må bare si at jeg synes det hørtes ganske fint ut med Leo og Noah 😉 Måtte bla opp å lese kommentarene fra de andre, og ser at det er flere som har skrevet at de synes det høres søtt ut med Leo og Noah!
      Masse lykke til fremover i svangerskapet, både til deg, Fredrik og den lille storebroren 🙂

    28. Hva med to navn? Ett navn som du liker og ett navn som Fredrik liker?
      Navn på L:
      Leander, Levi, Lucas, Linus, Liam
      Hva med Chrisander eller Sakarias?
      Mathias, Sander, Sebastian, Adriel, Matteus, Herman, Elias, Samuel, Remi, Ruben, Aron, Adam, Isak, Benjamin, Felix og August.

    29. Hvis dere er ute etter et navn som ikke så mange har, og som ikke alle har hørt før men som er helt fantastisk så vil jeg tipse dere om navnet Jone 🙂
      Eldstemann her heter Jone Sebastian <3

    30. Trym, Vetle, Loke. Tenker dere at det passer best med et kort navn siden Leo er veldig kort? Så den ene ikke har tre boksraver mens den andre har ni liksom^^

    31. Ein ting er jo namnet, men dykk kan jo prøve å tenkje på ein annan måte. Kva vil dykk at namnet hans skal bety? Vil dykk at namnet skal ha ei spesiell betyding eller er det ikkje så viktig? Det finnes så utruleg mange fine namn å velje i, så eg forstår at det er vanskeleg 🙂
      Vel likevel å dele nokre av dei namna eg syns er utruleg fine:
      -Christian
      -Leander
      -Joackim
      -Jørgen
      -Sondre
      -William

    32. Jeg liker veldig godt navnene:
      David
      Sakarias
      Aron
      Elias
      Gabriel
      Isak
      Levi
      Matheus
      Thomas
      Håper dere finner eit navn til den lille gutten i magen 🙂 <3

    33. Noen guttenavn jeg synes er fine er:
      -Leon ( ganske likt Leo)
      -Aksel/ Axel
      -Håkon
      -Leander
      -Nathaniel
      -Liam
      -William
      -David
      – Joakim/Joachim

    34. Hva med Viljar?
      Eller Arin kanskje, der er er ganske fint og spesielt navn. Viljar er også et herlig navn som betyr Vilje og Hær, og er heller ikke så populært.

    35. Wiliam
      Tristan
      Leander
      Christoffer
      Matheo
      Espen
      Christian
      Steffen
      Emil
      Andreas
      Eirik
      Erik
      Jacob
      Andre
      Even
      Johannes
      Jonny
      Sander
      Oliver
      Matthew
      Mathias

    36. Sønnen min heter Matteus, og det var bestemt i flere år før jeg ble gravid. Det er bibelsk, enkelt og et pent navn. Det er heller ikke så vanlig lenger. Jeg kommer nok aldri til å velge et av “favoritt” navnene på mine fremtidige barn heller. Syns det er mye kosligere med noe ikke “alle” andre heter 🙂
      Ser det er to over som også har foreslått Matteus, og ble nesten litt overasket. Det er så fint, men jeg har bare møtt en annen som heter det. Det er også to over som har foreslått Matheus, og det er sånn de fleste tror at min sønn skriver sitt navn. Men personlig tenker jeg at skal man velge et bibelsk navn burde det skrives på samme måte som i bibelen.
      Masse lykke til videre i svangerskapet og med å finne et navn dere begge er 100% fornøyde med! (Nesten litt glad for at jeg var alene om å få bestemme navnet på min sønn, mye vanskeligere når man skal bli enige) 🙂

    37. Liam Dennis- Hadde vært vakkert om begge barna hadde hatt navn på L, men da måtte nesten begge to hatt enkel eller dobbeltnavn syns jeg, så kanskje ikke så bra forslag gi og med at Leo har vel ikke mellomnavn?
      Sebastian
      Sander
      Lucas
      Mats
      Sondre
      Isak
      Så du skrev over at du likte bibelske navn:
      David
      Gabriel
      Matheus
      Johannes
      Det med guttenavn er jeg selv usikker på om jeg skulle få barn om noen år. Jentenavn er mye lettere syns jeg. Ønsker dere lykke til <3

    38. Albin (svensk)
      Simen
      Elias
      Milas
      Nathaniel(?)
      Antony
      Erik
      Joachim
      Sebastian
      Theo
      Magnus
      Martin
      Émil
      Lasse
      Christoffer/Kristoffer
      Jacob
      Scott

    39. Leo er såå fint navn! Hva med
      Oliver
      Theodor
      Kasper
      Mika
      Elliot
      Linus
      Levi
      Emrik
      Aksel
      Edvin
      Har ikke lest forslagene over, så har nok gjentatt noen. Lykke til med valget.😊

    40. Hei! 🙂 Så spennende med navn! Ser jo at dere har fått veldig mange flotte forslag over, og jeg er sikker på at dere finner det perfekte navnet på babygutten deres. Slenger med noen korte, fine bibelske navn i tilfelle noen faller i smak: Noa, Isak, Abel, Mika, Silas, Lot, David, Peter, Elias, Jonas, Jona, Josva, Boas, Adam og Aron. Av disse liker jeg nok best Noa, Jona og Aron, men liker også Oscar, jeg da. 🙂 Fint blir det nok uansett! Ønsker dere masse lykke til med navnevalg og resten av svangerskapet <3

    41. Ethan/Nathan, Sander, Theodor/Teodor, André
      Linus, Liam, Loke, Lucas/Lukas, Mikkel
      Mathias, Marius, Oliver, Otto, Robin
      Teo/Theo, Ulrik, Vegard, William, Viljar
      Vilmer, Wilmer, Wilhelm

    42. Synes forresten Jonah var fint også. Gjør ingenting fordi om pappaen din heter John, er fint med litt oppkalling. Unnskyld for ny kommentar! Elsker forresten deg og bloggen din. Leo er så søt, og du og Fredrik er noen helt supre foreldre til han. Det er jeg sikker på at dere kommer til å bli til den lille nye gutten også. Håper dere finner et navn dere vil like.

    43. Jeg elsker mer sjenlde navn jeg også, dette er noen av favoritt gutte navnene mine;
      Charles
      Ewen (broren min heter det)
      Gabriel
      Elwin
      Nichlas
      Ruben
      Willian
      Elias

    44. Runar,Håvard,Eirik,Christoffer,Christian,Christer,Brage,Adam,Joachim,Jimmy/Jim,Snorre,Johnny,jonna,ruben,rudi. Lykke til med navnvalg til gutten dere venter. Dere finner det perfekte navnet på den lille 🙂

    45. Mine favorittnavn er Olai, Tristan, Mikael og Nataniel.
      Viljar, Christan, Mika, Noel, Oliver, Elier, Nicolias, Marius, Edward, Mats, Emmett, Marco, Imre, Amund, Odin

    46. Runar,Håvard,Eirik,Christoffer,
      Christian,Christer,brage,Jimmy,Jim,
      Ruben,rudi,Johnny,jonna,Jonas,
      Snorre,Morgan,Peder,Alf,Kent,Kyrre,
      Steinar,Martin,Alexander(Alex),
      Jørgen,Mats/Mads,mikael. Lykke til
      Med navnevalget. Gutten deres
      Får det perfekte navnet når
      navnet dukker opp 🙂

    47. Bibelske navn:
      Abel
      Adam
      Andreas
      Aron
      August
      Benjamin
      Dan
      Daniel
      David
      Elias
      Emmanuel
      Felix
      Filip
      Gabriel
      Isak
      Jacob
      Jakob
      Joakim
      Johannes
      Jonas
      Jonatan
      Kasper
      Kornelius
      Levi
      Linus
      Lukas
      Markus
      Matheus
      Mathias
      Mikael
      Natan
      Noah
      Peter
      Philip
      Ruben
      Samuel
      Simon
      Thomas
      Tobias
      Navn på L:
      Lars
      Lasse
      Laurits
      Lauritz
      Lavrans
      Leander
      Leon
      Leonard
      Leonardo
      Leonel
      Levi
      Liam
      Linus
      Lionel
      Loke
      Love
      Louis
      Luca
      Lucas
      Ludvig
      Ludvik
      Luis
      Luka
      Lukas
      Lyder
      🙂

    48. Det hadde vert sykt kult om dere kalte babyen O. For då kan dere evaluert kalle 3 mann et namn med V og 4 mann noe med E. For da blir barna sine namn tilsammen LOVE❣ Synest Peter, William, Levi, Olai, marcus, Elias, Vetle, Daniel, Sivert, Isak, David, theo, Henrik, Håkon, Johannes, Jonathan, Sebastian, Casper, Amadeus er veldig fine namn❣

    49. Sønnen min heter Aron,som er et bibelsk navn 🙂
      Minste jenta her var lenge en gutt i magen,og skulle hete Samuel eller Colin. Lykke til,vi sleit skikkelig med å bli enige med Jente navna her i huset.Så vi hadde store problem alle 3 gangene vi ventet jenter 😉

    50. Syntes Jonah var ett fint navn jeg 🙂 Ingen fare åvha ett navn som ligner på andre sitt . Har begynner både mannen sitt og gutta sitt på Jo 🙂
      Så han må få hete det man føler er rett 🙂

    51. Elias, Andreas, Håkon, Eirik, Lars 🙂
      Personlig er jeg glad i vanlige norske navn, og kjenner jeg får litt fnatt av at alle skal kalle unga sine Lucas, Nathaniel, Liam, Emrik osv om dagen. Er ikke spesielt lenger når alle heter det 😉
      Ellers synes jeg Jonah var fint, da 🙂

    52. Even,
      Mats/mads,
      Gøran/jøran,
      Martin,
      Theo,
      Marius
      Mathias,
      Johannes,
      Jørgen,
      Bjørn,
      Johnny/jonny,

    53. Ludvig, Mikael, Michael, Sebastian, Stian, Oliver, Marcus, Willliam, Oskar(hva om han liker navnet bedre uten c), Ole, Magnus, Alexander, Mio, Rasmus, Billy,Jonas, Mario, Mathias, Edvin, og min favoritt Tobias. Håper du likte noen av desse!

    54. Dette er noen fine bibelske navn:
      -Noah
      -Johannes
      -Lukas
      -Matteus
      -Markus
      -Gabriel
      Litt sjeldne navn(ikke bibelske)
      -Philip
      -Hogne
      -Tormod
      -Magnus
      -Julian
      -Edvard
      -Wilmer
      -Wilhelm
      -Abel
      -Toni
      -Emrik
      -Sindre
      -Nicolas
      -Caspian
      -Joan

    55. -Kjartan
      -Lucas
      -Leander
      -William
      -Tobias
      -Alexander eller Alexandro
      -Theo eller Theodor
      -Marcus
      -Dennis
      -Daniel
      -Simon
      -Jonas
      -Mathias

    56. Hehe, vi var også uenige om guttenavn da jeg var gravid. Heldigvis fikk vi ei jente som vi var enige om navn til fra første stund. Ser for meg problemet dukker opp igjen om vi får en lillebror i fremtiden.
      Favorittene fra vår liste:
      Johan.
      Johannes.
      Olav.
      Viljar.
      Olai
      Oliver.
      Sølve
      August.
      Leonard.
      Adrian
      Erich.
      Noel.
      Sivert.
      Henrik
      Ulrik
      Sverre.

    57. Mats 💚💚💚💚
      Ellers finnes det mange fineguttenavn, Preben, Simen, Marius, Alexander, Noah, Theo, Lucas, Lars, Julian, Thomas, Ask, Mio, Daniel, Matheo, Mathias, Christian, Eirik, Felix, Christoffer….
      Det er et hav av navn der ute å velge blant!!

    58. Jeg synes Andreas, Noah, Marius, Christopher, Edvin, Ulrik, Lucas, William, Jørgen og Jonas er veldig fine navn, men uansett hva dere ender opp med kommer til å passe den lille perfekt<3

    59. Det var så masse pene navn over her! de jeg likte best var Noah, Linus og Lucas. ett av disse navnene er faktisk mitt kommende barns navn med et mellomnan! Vi har bestemt oss for å holde tett om navnet enda vi. Så det er ingen i familien eller venner som vet om det 🙂 lykke til Jessica <3

    60. NOEN NAVN:
      George / Georg
      Liam
      William
      Lukas / Lucas
      Levi
      Noah / Noa
      Marius
      Markus / Marcus
      Matheo
      Simon
      Sander
      Nathaniel
      Jakob / Jacob
      Isak / Isac/ Isaac
      DOBBELTNAVN:
      George Liam
      James Lucas
      Markus Alexander
      Oscar Oleo
      Noah Maximillian

    61. Syntes Oscar er et utrolig nydelig navn. Det kan være lurt å søke opp engelske navnelister også, pleier å finnes mange fine og unike navn, som også fungerer godt på norsk:)

    62. -Ask
      -Billy
      -Caspian
      -Daniel
      -Eric
      -Fabian
      -Georg
      -Henric
      -Isac
      -Jesper
      -Kasper
      -Liam
      -Marcus
      -Nicolas
      -Oliver
      -Pelle
      -Q???
      -Richard
      -Sammy
      -Tomas
      -Ulrik
      -Viljar
      -William
      -Xander
      -Yngve
      -Zian
      -Æ??
      -Ørjan
      -Ådne

    63. Casper er bare helt nydelig navn, dere bør skrive det opp haha, jeg er helt frelst av det navnet. Eller Nathaniel eller Marcus. Men jeg ser for meg at dere får en liten Oscar jeg, Leo og Oscar. Perfekte søsken navn💗

    64. Matheo
      Liam
      Elias
      David
      Theo (blir kanskje litt nært Leo)
      Oliver
      Stortsett alle her (utenom Elias, kanskje) er enkelt å si på engelsk og 🙂

    65. Noen over foreslo at Leo sin bror også burde hatt et navn på L, så her e noen navn på L:
      Lux
      Laban
      Levi/ Levin
      Linus
      Lodve
      Loke
      Luca
      Lukas
      Lauritz
      Lorentz
      Love
      Leo og Lux eller Leo og Luca sykt fine sammen

    66. Jeg må si at Jonah er kjempefint (og det gjør jo ingenting at pappa’n din heter John :)) Hva med Eliah? Sakarias?

    67. Mine favoritt navn er:
      Liam
      Issac/ isak
      julian
      Gabriel
      Linus
      Ludvig
      Theodor
      Felix
      Mio
      Victor
      Levi
      Eliott
      Severing
      Gustav
      Rasmus
      Matheo
      Even
      Jørgen
      Cornelius
      Wilhelm
      Iver
      Bendik

    68. Mine favorittnavn til gutter er (Leo), Leon, Emil, Emilio, Emilius, Milio, Matheo/Mateo, Matteus/Matheus, Eros, Matej, Adrian:)

    69. Liam
      Theo
      Sondre
      Gabriel
      William
      Oskar
      Isak
      Casper
      Nicolai
      Jesper
      Noah
      Jonas
      Olav
      Even
      Lucas
      Kristoffer
      Alexander
      Sander
      Sebastian

    70. Amandus er jo ganske søtt😉 Ellers er jeg enig med en over her som mente Noah passer perfekt til Leo👍 Eller kanskje Mio?

    71. Mange forslag ser jeg. Men hva med noe enkelt som..
      – martin
      – mathias/matias
      – sindre
      – sondre
      – kristian/christian
      – emil
      – andreas
      -jesper
      – brage
      – trym

    72. Her var kravet mitt når vi fikk nr to at han enten skulle ha samme forbokstav eller like mange bokstaver som søstra si som heter Maya 🙂 Så lista her var Mons, Mio, Milian, Noah, Liam og Max 🙂 så vi ente opp på Max 💙

    73. Vi likte simon godt, men ble usikker etterhvert. Samboeren min likte da Bjørnar godt, men jeg var skeptisk ettersom jeg har et søskenbarn med samme navn. Jeg fant ut til slutt at jeg har alt for mange folk rundt meg til å tenke på å ikke ha samme navn som noen, så da ble det bjørnar som vi begge elsket!

    74. Synes virkelig Oscar er det fineste guttenavnet 😍 Så det var synd han ble usikker.. Noah kommer på en super andre plass da, Leo og Noah ❤️ Eller liker jeg Elliot, Aaron og Aleksander 😀

    75. Min gutt heter Mathias – elsker det navnet 🙂 Forutenom det er disse også fine :
      Kasper
      Emrik
      Niklas
      Mattis
      Zakarias
      Noah
      Marcus

    76. – Mathias – Endre – Vegard – Marius
      – Alexander – Eskild – Vetle – Pål
      – Asbjørn – Morten – Viktor – Martin
      – Are – Mikkel – Øystein – Konrad
      – Egil – Nicolai – Øyvind – Henrik
      – Einar – Ove – Espen – Sondre

    77. hei.
      Synes Oskar/Oscar er et kjempenydelig navn.Ellers så er mine favoritter Marius og Sindre (det heter mine sønner – så er ikke helt objektiv akkurat der hehe)
      Lykke til med navnevalget:-)

    78. Jeg har alltid tenkt på navnet Nils, men det ville ikke min mann. Når vi kom fra ultralyd begynte vi med å kalle den lille et nytt navn på listen hver dag, for å prøve de ut. Det ble med den ene dagen, da vi ikke ble enige om noen andre navn. Vår gutt heter Fenris 😍

    79. Jeg liker Isak/Isac, Jacob og Oskar/Oscar av forslagene dine. Tips til deg:
      Linus, Noah, William, Marcus, Adrian, Christian, Daniel,Emil, Sander, Oliver
      Litt uvanlige
      Arin
      Cornelius
      Caspian
      Jesper
      Emilian
      Louis

    80. christoffer kristoffer
      christer
      nathaniel
      preben
      nicolai
      niclas
      ruben
      henrik
      sindre
      sander
      lukas lucas
      liam
      marcus markus
      mathias
      christian

    81. Nikolas, Mattias og Fabian.
      Nathaniel, Abraham og Tristan er alle gamle tradisjonelle bibelske navn. Mine favoritter.

    82. Loke er kanskje litt fint, eller Leon. Guttenavn er faktisk utrolig vanskelig å finne, men dere finner nok noe fint:)

    83. Jeg skrev Loke og Leon over her, men dere trenger jo ikke å gå for tradisjonelle navn. Noen finner et navn som ikke finnes, så de må søke om å få navnet godkjent. Gjør dere det, får sønnen deres et navn dere virkelig liker og som er helt unikt:)

    84. Wow! Over 200 kommentarer, og jeg har ikke sett en dårlig kommentar…
      Mine forslag Noah, Ollie, Carsten og Percy

    85. Liker bibelske navn❤️ Har 3 gutter og to av dem har bibelske navn mens siste ikke fikk det… Begge de eldste er oppkalt etter noen i familien mens minste ikke er det. Men nydelige navn har de(synes jeg da): ❤️Johannes-André, Jacob-Alexander & Fredrik-Nicolaj❤️ Lykke til med navnevalgene👍

    86. Vi venter en liten gutt i september, og her er listen vår:
      Odin, Dennis, August, Matheo, Storm, Theon, Emrik, Linus, Otto, Sander, Felix, Ask, Leander, Cornelius, Luca, Thilo, Cedrik, Leon, Billie.
      Lykke til 😀

    87. Jeg har noe forslag;)
      Fredrik
      Sander
      Emil
      Marco
      Leon
      Herman
      Johan
      Lars
      Ninge
      Torjus
      Ole Fredrik
      Marius
      William
      Kenneth
      Michael
      Marcel
      Jonas
      Daniel
      Iver
      Mathias
      Theodor
      August
      Rune
      Preben
      Pål Christian
      Kristian
      Einar
      Håper dere begge liker noen av navnene, dere blir nokk enige til slutt:)

    88. Armin, Amos, Augustus, Brian, Carlos, Hugo, Loke/Luka, Levi, Mika, Sakarias. Noen forslag på både spesielle navn og bibelske navn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg