EN VELDIG STOLT PAPPA!

Hei dere! I skrivende stund ligger jeg på sofaen og holder på å sovne. Fredrik styrer med middagen og kroppen min er sliten etter dagen vår! Leo er helt motsatt, han kunne ikke vært mer gira for å få utløp for enda mer energi – Så snille pappaen hans ba meg legge meg ned for å slappe av slik at guttene kunne styre litt på. Det tok ikke lange tiden før fotballdrakten til Leo plutselig var på, og de løp rundt som to gærninger her inne med en liten tøyfotball. Leo synes det var helt hysterisk morsomt!

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det her inne tidligere, men Fredrik er tidenes fotballentusiast – I total motsetning fra meg, som egentlig synes at det er mer spennende å se på at gresset gror. Men nok om det – Fotball er sport, og sport er supert – Så egentlig hadde det vært kjempefint om det var noe Leo (Og muligens vår lille gutt i magen også) fant interesse i. Tror jeg vet hvem som hadde hatt den stolteste pappaen på tribunen i hvert fall 🙂


Lille fotballgutten min!

Har med andre ord en liten følelse av at jeg kommer til å bli fotballmamma! Leo har faktisk også allerede lært seg at han skal sparke ballen, så vi er på god vei. Haha!

Ellers har jeg funnet ut at Fredrik ikke skal være bortreist i 14 dager fra oss, men 10! Han drar om nøyaktig en uke, på torsdagen neste uke til Miami i Florida. Det vil si at vi har helgen pluss frem til torsdagen sammen hvor han har fri fra jobben. Det var jo en herlig nyhet! Jeg må se litt på hva vi kan finne på, jeg kunne tenkt meg å dra på noen fine turer ute. Kanskje til Stavern? ♥

Håper dere har en herlig torsdag videre, så snakkes vi litt senere!

15 kommentarer
    1. Si ifra hvis du vil ha selskap på en eller annen utflukt, har bodd i Larvik hele livet, men allikevel vanskelig finne noen å være med, så jeg tror ikke det blir noe mer sosialt å ha ferie. Har tenkt på å spørre deg flere ganger om du vil møtes, men det er ikke alltid så lett ta intiativ. Dere får ha en fin ettermiddag videre. (Har kanskje ikke vogn og barn å tilby trilleturer med, men jeg har en hund som mer enn gjerne blir med på tur)

    2. Så skjønn 😀 Pappaen her er også fotballfrelst, så lillemor har også lært seg litt “triks” med ballen 🙈 Må nok skaffe drakt til hun, hehe.

    3. Anonym over her:
      Man klarer ikke holde det ryddig til alle døgnets tider.
      Du må huske på at hun også har et barn som roter litt, leker og er veldig aktiv.
      Jessica: herremalla, han er så nydelig, også i fotballdrakt da gitt <3

    4. Hærregud dere over her! Rot ser jeg ingen plasser bortsett fra der Leo leker i hjørnet sitt! Og håret hannes er kjempepent! Hater at folk skal være så påpasselige hele tiden.. Stå på Jessica du blir nok den beste fotballmammaen Leo og (Noah) kan få!

    5. For noen kommentarer folk uten barn klarer å komme med. Blir helt satt ut. Jeg er 32, har to barn, skikkelig rot hjemme, og to gutter med langt hår. Må være en grusom mamma?!!

    6. Marianne: Hahaha! Ja, FOR en fæl mamma du er 😉

      Nei, her er det rot på gulvene fra tid til annen og det tror jeg det er i husene til de aller flest småbarnsfamilier fra tid til annen. Fredrik lo godt av kommentaren over og sa følgende “De leserne dine som synes det i bakgrunnen på bildene av stua vår var rotete skulle sett soverommet vårt forrige uke!” Haha 🙂

    7. Aww så herlig liten fotballgutt 🙂 her har jeg en 3åring som elsker fotball 🙂 og Liverpool av alle lag,men er nok påvirket av onkelene sine 🙂
      Trist du får så mange dumme kommentarer, men hadde blåst i dem 🙂 Leo er helskjønn med det lange håret sitt <3 og tror ingen småbarnsforeldre har det helt strøket hjemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg