ENDELIG MIN 18-ÅRS DAG!

Endelig fyller jeg 18 etterlengtede år! Endelig er jeg faktisk myndig, selv om denne dagen skulle komme to år etter jeg fikk min første sønn.

Som jeg har ventet på denne dagen! Alt for lenge, føles det ut som. Ikke fordi jeg tror at jeg over natten blir 100% voksen den dagen jeg fyller 18, men fordi det så lenge jeg kan huske siden jeg ble mamma har blitt brukt mot meg at jeg per definisjon har vært et barn. Det føles litt uvirkelig at jeg nå er myndig og at jeg kun har ett år igjen som tenåring, men samtidig føler jeg at det stemmer mer med livssituasjonen min og hverdagen min enn at jeg per definisjon er et barn.

Og alt var heldigvis helt fint med lillemann i magen hos jordmor i dag ♥


Når jeg var yngre så jeg veldig frem til denne dagen. Jeg husker alle utallige ganger jeg har snakket om den når jeg var liten. Den skulle feires med alkohol, venner, og fest. Slik ble det ikke akkurat! Dagen blir tilbrakt med min familie. I tillegg til min egne lille familie, som jeg har skapt et liv og en hverdag sammen med. Og jeg kunne ikke vært mer lykkelig!!

39 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, Jessica💜 Håper du får en fin dag videre sammen med din lille familie, og håper dagen din blir like fin som så fin du er.
      Litt misunnelig på at du er så vakker, haha!

    2. Gratulerer så mye med 18 årsdagen, Jessica. Ønsker deg en strålende dag 🙂 må den bli like fantastisk som du .

    3. Gratulerer så mye med dagen din, Jessica! <3 Nå kan ingen fortelle deg at du er ett barn lengre, det må være godt! Og for å være ærlig, du går virkelig ikke glipp av noe selv om du ikke er ute ikveld og drikker deg drita. Jeg prøver å dra ut en gang i blandt, men ender med at jeg angrer og koser meg mye mere hjemme sammen med jenta mi 🙂 Men jeg håper du tar deg en liten feiring allikevel, med noen venner. Vi alle har godt av å ute en tur, om man er mamma eller ei 🙂 håper Fredrik tar godt vare på deg i dag!

    4. Gratulere så masse med dagen vakre deg😊Du fortjener dt beste..Håper du nyter dagen max med den fine familien din!!❤️Du virker som en så god og flink mor til Leo, å han er jo bare så skjønn.

    5. Gratulerer med dagen, kjære Jessica <3 håper den blir like bra som deg og den vakre familien din. Du fortjener alt godt!

    6. Gratulerer så masse med 18 årsdagen din, kjære Jessica! Håper du har hatt en super dag hittil!:) Godt å høre at alt er bra med lille i magen☺️

    7. Gratulerer så masse med dagen din idag fine jessica! Håper du har hatt en super fin dag! Du fortjener kun det beste😙 Stor klem fra meg

    8. Gratulerer så mye med dagen! Jeg fylte selv 18 år for noen måneder siden, og det ble ikke så spennende hos meg heller! Viktigste er at du har familie rundt deg 🙂 Kos deg videre!

    9. Gratulerer så mye med dagen, håper du fikk en fin dag, og at gutta tok litt ekstra vare på deg i dag <3

    10. Gratulerer så mye med 18-års dagen din 😊 ønsker deg en kjempe fin dag sammen med din familie🌹

    11. Gratulerer så mye med 18-års dagen din🎉 Nå er du myndig å kan kjøpe Paracet selv (er selvfølgelig ikke frekt ment, jeg synes det er en latterlig regel🙈)
      Håper du koser deg masse i dag😘

    12. Gratulerer så mye med dagen Jessica <3 Jeg ble 20 for 3 uker siden, og jeg er vel offisielt voksen, men føler meg ikke noe spesielt eldre. Dessverre er det ikke slik at ting blir så mye bedre når man er myndig bortsett fra de fordelene som kommer med, noe jeg trodde da jeg ble 18 år for to år siden haha.
      Linnea: Det er ikke en latterlig regel, men regelen er der for å beskytte under 18 år å ikke misbruke legemidler. Paracet er trossalt et legemiddel mange bruker for å ta overdose, og unge under er ikke klare over konsekvensene.

    13. Hipp hipp hurra for din gebursdag. Ser ut som at du har hatt/har en fantastisk dag. Kos deg videre i kveld.

    14. Hipp hipp hurra! Nå er du endelig myndig, og folk kan ikke si du er et barn lengere. Må være en deilig følelse( selvom alltid finnes noen som har meninger om alt der ute) jeg har fulgt deg lenge, og sluttet og følge deg men har ikke tatt lange tiden før jeg har trykket meg inn igjen. Hadde ikke du fortalt oss alderen din, ville jeg aldri trodd du var så ung når jeg først begynte og lese bloggen din, du virker så voksen for alderen din. Kos deg masse i dag, og nyt tallet 18! Stå på! Du virker som en flott mor og jeg gleder meg til og følge deg vidre på bloggen din med årene som kommer <3 gratulerer mef dagen fine du!

    15. Gratulerer med dagen!!
      Husk du må bli 20 før du ikke er tenåring da ellers føler jeg meg eldre enn jeg er, jeg har fremdeles ett år igjen som tenåring, vil ikke være helt voksen enda hahah ❤️

    16. Hvis du ble 18 år nå , har du 2 år igjen av tenårene , ikke 1. Skulle tro en 18 åring kunne regne 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg