EN NYDELIG DAG!

Hei dere!

Nå er vi nesten akkurat hjemme fra en herlig tur ute i det enda herligere været, hvor vi besøkte min tante som var på verdens fineste hytte rett ved havet! Verdens fineste plass om sommeren, ingen tvil.

Leo har vært så blid i hele dag, og han har hatt bestemoren sin og tantene sine løpende etter ham ettersom ryggen min har vært helt elendig i dag på grunn av bekkenløsningen. Kjempekjekt å få litt hjelp når jeg er i litt redusert form på grunn av graviditeten! Hver dag ellers klarer jeg jo alltid meg selv frem til Fredrik er hjemme fra jobb, og jeg hadde jo fint gjort det i dag også altså, men jeg setter virkelig stor pris på det når jeg får litt hjelp til å løpe etter den lille aktive ettåringen vår når jeg kjenner at bekkenløsningen blir verre!

Vi spiste kyllingsalat i varmen, og Leo sovnet etter hvert etter all lekingen og løpingen! Tror han hadde godt av en liten lur, for han har vist oss de siste dagene (Nettene) at han virkelig ikke har det samme behovet for søvn som det jeg har! Haha.

Jeg har, som dere sikkert de siste dagene har lagt merke til, også funnet mine favoritter blant gravid-plagg, nå som magen har vokst en del! Oversized tunikaer, skjorter, og jumpsuits går det mye i. Veldig lette og gode plagg, og strammer overhode ikke over magen som vokser fra dag til dag nå. Det er så deilig og lett nå som det er så varmt ute også! Under har jeg selvfølgelig bikini, det er en nødvendighet for meg hvis det blir for mange varmegrader og jeg trenger å kjøle meg litt ned.

Fredrik ble så glad for å se oss igjen når vi kom hjem igjen, og moren og søsteren min er nå på vei hjem til Gjøvik igjen. Nå har jeg gått og følt at det har vært helg allerede siden de kom til oss på mandag, men det er jo faktisk bare onsdag! Blir koselig med de siste hverdagene før Fredrik også har helg, tror han gleder seg veldig til det!

Ha en fantastisk ettermiddag og kveld videre!

8 kommentarer
    1. Hei! Hvorfor sminker du ikke brynene dine? Bare tenkte over det på bilde nr 2. Det ville fremhevet trekkene dine og ansiktet ditt veldig. Tror det ville vært døds fint om du markerte dem litt mer:)

    2. Anonym: Hei du!

      Det er rett og slett fordi jeg liker det best naturlig. Jeg barberte bort omtrent 90% av brynene mine for et par år siden, og alt er enda ikke grodd helt ut, så jeg venter bare på det slik at de blir like fyldige naturlig som det de var for noen år siden! 😀

    3. Kjære deg.. Nå forsvarte du deg igjen, og det er så trist å se!
      “Hver dag ellers klarer jeg jo alltid meg selv frem til Fredrik er hjemme fra jobb, og jeg hadde jo fint gjort det i dag også altså”…
      Vi vet godt at du hadde klart det! Du trenger ikke å forsvare deg hele tiden. Det er ikke sikkert det var ment som at du skulle forsvare deg, likevel får jeg så vondt av å se det hele tiden 🙁

    4. Hei Jessica! Jeg har lest bloggen din er god stund nå og jeg må bare si at jeg beundrer deg. Beundrer deg som person, ditt pågangsmot, stå-på-vilje og ikke minst at du er en fantastisk flink mamma for Leo. Jeg bor selv i Larvik området og har fulgt bloggen din en god stund. Jeg håper du preller av deg all krass kritikk som tikker inn i kommentarfeltet (det vet jeg at du gjør) og fortsetter med bloggingen i samme sporet; jeg er i alle fall en fast følger fremover! Jeg heier på deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg