GJESTEINNLEGG AV FREDRIK

Jessica nevnte her om dagen for dere at jeg ikke viste helt om babyen skulle hete Oscar. Vi har snakka en del om det nå, om hvilke navn vi liker osv. Nå har jeg endelig bestemt meg for hva jeg vil. jeg ønsker at navnet på den nye babyen skal være Noah. Jessica synes også det var veldig fint, men vet ikke om hu er like sikker på det navnet som jeg er. Jeg synes det passer veldig fint med Leo og det er ikke så veldig normalt navn tror jeg. Er også litt viktig for meg at navnet kan sies på forskjellige språk uten store problemer. Så jeg synes Noah passer helt perfekt.

Gleder meg til å møte han <3 Noah og Leo <3

-Fredrik 

24 kommentarer
    1. Det finnest 2920 menn som har Noah som første fornavn, jeg regner med at babyen bare skal ha et fornavn.
      Noah er et nydelig navn, både bibelsk og pent.

    2. For et herlig og ekte innlegg. Så hyggelig at Fredrik “stikker innom” av og til. For en herlig og god type og dere er et herlig par! Noah er et flott navn, gleder meg til å følge med på hva dere beslutter helt til slutt. 🙂 lykke til i tiden framover og kos dere med å vente på prinsen deres♡

    3. Det er så gøy å lese gjesteinnleggene til Fredrik! Syntes det er bra at det ikke blir så ofte at det blir hverdagskost 🙂

    4. Så han skal hete Noah selv om Jessica ikke er helt sikker ho? 😛 Å er det helt sikkert at det ikke blir Oscar?
      Begge er fine navn, å helt opp til dere så klart<3 Ikke misforstå kommentaren min, den er ikke skrevet i en frekk tone, jeg ble bare så forvirra nå 😛

    5. Jättefint namn! Min lillebror heter Noah med Leo som mellannamn. Min bästa väninna har två bröder som heter Noah och Leo. Namnen passar bra ihop 🙂
      Lycka till med baby nr 2

    6. “det er ikke så veldig normalt navn tror jeg”
      Noah er helt “normalt” 🙂 Faktisk var Noah det 19. mest brukte guttenavnet i 2015, så det er ikke akkurat unikt.

    7. Jeg stemmer for Sander!:) er veldig mange barn som heter Noah for tiden. Blitt litt brukt opp syns jeg hvertfall 🙂 ellers er jo Jacob en vinner da, haha 🙂

    8. Oscar er mye finere enn Noah. Men nå er det jo helt og holdent opp til dere hva barnet skal heter 🙂
      Får håpe dere blir 100% enige på navn etter hvert 🙂

    9. christina: Så koselig at du synes det! 😀 Jeg er for øvrig ikke 100% sikker på navnet, men siden Fredrik liker det så godt skal det absolutt vurderes sterkt!

      klem

    10. Noah synes jeg også er veldig fint! Dere finner nok ut av hvilket navn begge er enige om etterhvert 🙂 Klem

    11. Veldig fint navn:-) det viktigste er at dere blir enige og fornøyde med navnet begge to:)
      Forresten var bildet av Leo sovende med hodet ved/på babymagen helskjønt<3

    12. Noah er et kjempe fint navn!❣Lillebroren min er ett år og noen uker nå og han heter Noah❤️Det er et ganske søtt navn☺️

    13. Noah er aboslutt fineste av de som er nevnt 🙂 <3. Liker godt Jacob,Oscar og Johannes også :). Sander synes jeg er veldig kjedelig, er så mange som heter Sander her jeg er fra 🙂 kjenner 10 stk, er mye mer vanlig enn Noah her jeg bor i alle fall :). og alle de sanderene jeg kjenner de er mellom 3mnd til 15 år

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg