ENDELIG ER DAGEN HER!

Nå er det ferie, dere! Fredrik var mildt sagt fryktelig glad når han ringte meg rett etter jobb i dag – Han er veldig klar for noen dager fri med oss før han drar videre på sommerferien med familien sin. Og det skjønner jeg godt! Er så stolt av han og for hvordan han står på og gjør så godt han kan, og hvordan han har klart å prioritere utdannelsen sin samtidig som han har måtte sjonglere det med barn og samboer. Han kan virkelig ta seg en velfortjent ferie. Nå er det bare litt over ett år til han er ferdig som lærling og har fagbrev i salgsfaget, da er han ferdig med utdannelsen og skal ut i fast jobb.

Men han har virkelig måtte stå på helt siden Leo ble født. Jeg husker tredje dagen på sykehuset etter Leo hadde kommet til verden. Da fikk Fredrik streng beskjed om å måtte komme tilbake på skolen, og han endte med og måtte dra fra meg som var sengeliggende og den tre dager gamle nyfødte sønnen sin. Det var ikke særlig gøy altså. 

Men vi er glade for det nå, hans utdannelse er hvert fall snart i boks, og det er sommer! Det eneste negative akkurat nå er at Leo ikke er heeelt i slaget. Tross det smiler og ler han som bare det, leker og koser seg med lekene han fikk av mine foreldre nå tidligere denne uken. Dere skulle bare ha sett ham i dag tidlig og i går, han ville komme bort til meg for å få kos og for å gi meg nuss hele tiden. Han blir så stor gutt nå, kommuniserer med oss og forstår så mye mer ♥

Gleder meg til dagene fremover. Ha en fantastisk helg, alle sammen! ♥

4 kommentarer
    1. Fy søren, det står det respekt av! Han er så ung, har samboer og ikke minst en liten gutt, og enda en på vei! Likevel er han snart ferdig med utdannelse! Jeg er imponert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg