VI KOMMER TIL Å SAVNE DEG SÅ MYE!

Nå fikk jeg plutselig beskjed om at min snille pappa som bor i Gjøvik hadde mulighet til å hente Leo og meg her i Larvik, og å kjøre oss til Gjøvik sammen. Men, han hadde kun mulighet i morgen!

Siden Fredrik drar natt til torsdag, så takket jeg selvfølgelig ja. Jeg trodde egentlig ikke at jeg skulle dra før etter Fredrik en gang på torsdagsettermiddagen, men sånn blir det altså ikke, og jeg kjenner i hele kroppen hvor mye jeg kommer til å savne han allerede. Mulig gravidhormonene mine gjør det hakket verre!

Vi kommer garantert til å kose oss med familien min, og Leo kommer jo hvert fall til å få tilstrekkelig med oppmerksomhet og alt som er mens vi er fra hverandre disse dagene, men det stikker litt når jeg tenker på at det er 11 dager til neste gang vi ser Fredrik uansett. Vi tilbringer jo hver eneste dag sammen, så savnet kommer definitivt til å kjennes. Både hos Leo og hos meg. Det er det ingen tvil om! Noe annet ville jo vært rart.

Skulle ønske vi kunne blitt med ham, men vi vet at han får en flott tur med familien sin – Og unner han fri og en fantastisk ferie. Vi vet også hvor mye han kommer til å savne oss! ♥

Hver eneste dag ser jeg all kjærligheten mellom Fredrik og sønnen hans, og jeg gleder meg allerede på Leo sitt vegne til Fredrik kommer hjem igjen. Herregud så glad han kommer til å være for å se pappaen sin igjen! 

Nå blir det pakking og uendelig mengder familiekos frem til i morgen. Gleder meg til å dele dagene i Gjøvik med dere, det er mye babyutstyr som skal kjøpes inn og vi har noen koselige dager i vente!

Klem

12 kommentarer
    1. Smelte av å se de herlige bildene av Leo og Fredrik sammen, Fredrik virke som en god far til Leo og en fantastisk god kjæreste og samboer med deg! Og du virke som ei fantastisk god mamma og kjæreste/ samboer med Fredrik! Viktig å ta være på hverandre og det ser man at du og fredrik gjør! En så utrolig herlige familie på 3 og som blir snart 4! Det er godt å få kjent litt på savnet mellom hver andre og veldig sunt å vær en stund vekke fra hverandre, men forstår deg veldig godt! Eg sjøl har alltid vært ei som syns en dag er nok uten sin kjære.. Men det går alltids fint sjøl om fuste dagen en reise fra hverandre er verst, for meg så ende det alltid i tårer og blir skikkelig trist! Er det bare meg eller er det sånt mange er?

    2. God tur til Gjøvik; og helt ut av det “blå” kom jeg på et guttenavn som kan passe til broren til Leo – ULV. Han var en gutt i klassen til datteren min, og han er en helt utrolig snill, ansvarsbevisst og ikke minst morsom type!
      Ønsker deg en riktig god sommer; kos deg/dere!
      Hanne 🙂

    3. herlige bilder av deg og leo og fredrik og leo 🙂 Leo er en av den søteste guttene jeg har sett <3..
      Håper Fredrik vil kose seg masse i usa og du på gjøvik 🙂

    4. Hvorfor reiser dere ikke sammen på ferie? Er det ikke litt rart at han reiser fra alt “ansvaret”? Ikke at han er en dårlig pappa eller noe… Men det er jo en ganske stor ferie. Og ja, jeg vet han reiser med familien sin. Men du og Leo er jo like mye familie nå….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg