DU VET DU ER GRAVID NÅR..

– Du våkner midt på natten i vilt hysteri over at du bare MÅ  ha smør. Du ramler nesten ut av senga i det du styrter ut til kjøkkenet for å ta deg en svær bit av stekesmøret som står i kjøleskapet. (Ja, det er faktisk helt sant!)

– Du anser ting du mister på gulvet som tapt helt til samboer kommer hjem fra jobb og kan plukke det opp for deg.

– Du begynner å gråte av Tine reklamen. Og reklame for bleier. Og alt annet som går på tv.

– Du er så trøtt at du bare kunne ha sovnet hvor og når som helst. Selv om du har sovet 12 timer de siste nettene.

– Du blir ikke lenger sint, du blir rasende! (Stakkars Fredrik!)

– Du ser plutselig andre gravide, babyer, og barnevogner over alt hvor du går!

– Du drømmer om helt vanvittig rare ting. 

– Du klarer å kjenne hvilke parfyme den som går forbi deg på gaten har på seg (Jeg har luktesans som en narkobikkje)

– Du sovner før gutten din på 15 måneder når kvelden kommer…

– Du må manne deg opp og ta pauser underveis om du skal klare å komme deg opp trappa på legekontoret.

Les også: 10 ting du ikke må si til gravide!

12 kommentarer
    1. Haha jeg kjenner meg igjen! Spesielt det med sinne :p
      Men har du blitt så stor allerede nå at du ikke klarer å bøye deg???:o

    2. Jeg er ikke gravid har heller ikke barn og ser gravide og kvinner med barn overalt. Nå har de venne jeg er mest med akkurat fått barn. Så er ikke bare nybakte mødre og gravide som ser det :p

    3. Hahaha, alt er sant. Jeg banner som bare det om jeg må bøye meg for å plukke noe opp fra gulvet :p og det med sinne ja.. Stakkars mannen min. I dag skulle vi ut en tur, så oppdager jeg en flekk på den nye lyse kjolen. Det var nok til at monsteret kom frem :p haha.

    4. Haha, huff. Grugleder meg til en gang jeg blir gravid :p.. Det med å lukte hvilken parfyme en forbipasserende har på seg, klarer jeg også fint :’) haha! Jeg er ikke gravid da.

    5. Har du vurdert tøybleier?:) jeg anbefaler på det sterkeste! Det er mye mer renslig enn engangs, og så gøy med alle printene! Sparer rundt 10 000kr og rundt 1 tonn bleieavfall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg