FOR FØRSTE GANG PÅ LENGE..

Leo med de nye tøflene til lillebror ♥

I dag våknet jeg av at lillemann i magen sparket og herjet som bare det. Har aldri kjent så harde spark tidligere! Det var utrolig moro å kjenne, – men jeg må innrømme at det ikke var like moro å se at klokken viste 06:00, og at øynene mine føltes som klistret sammen. Haha! Jeg fikk jo ikke sove igjen, og Leo var trygt inne i drømmeland enda, så da ble jeg liggende og slappe av mens jeg med jevne mellomrom skvatt av hvordan babyen i magen beveget seg. Kjente flere ganger tydelig hvilke kroppsdeler han beveget, plutselig kjente jeg blant annet en liten fot som han sparket med, før han etter litt snudde seg helt rundt! Veldig fascinerende, hadde nesten glemt hvordan det var med så mye bevegelser i magen. Og det er jo første gang på veldig lenge at jeg har blitt vekket skikkelig av en baby i magen, som ikke lar meg sove igjen ♥

Fredrik er nå på flyet til Miami, og lander vel i løpet av kvelden eller natten. Han sov ikke i hele natt, så jeg fikk snakket med ham i natt før de skulle dra til Gardermoen. Etter jeg fikk barn er jeg blitt litt vel fanatisk med tanke på alt som kan gå galt – Så det siste døgnet har jeg vært litt redd for fly-ulykker kan du si… Men herregud, det går jo bra! Det er jo det jeg må fortelle meg selv helt til jeg tror på det, og foreløpig har jeg kommet dit at jeg klarer det. Hvert fall sånn delvis. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gi slipp på Leo etter hvert når han skal dra på turer, ferier, og hele pakka. Kommer sikkert til å sitte hjemme som tidenes nervevrak 🙂 

Leo og jeg skal senere ut med onkelen og tanten hans (Søsteren min) og det gleder vi oss skikkelig til. Frem til det ønsker vi dere en fin torsdag. Tenk det, torsdag allerede? Det gjør virkelig ingenting at det er helg igjen allerede i morgen, selv om ukene raser avgårde og jeg ikke helt klarer å holde følge!

Klem

12 kommentarer
    1. Det der såg ekstremt farlig ut.. Ikke la sønnen din sitte sånn vær så snill! Du er en god mamma.. Men det var ikke et smart valg..

    2. Susanne knutsen: Hei Susanne!

      Vet ikke om du så det, men som du også ser om du tar en titt på bildet igjen så holder jeg rundt Leo, og jeg passet godt på de få sekundene han satt der mens søsteren min knipset et par bilder 🙂 Helt enig i at det hadde vært ekstremt farlig om jeg ikke hadde passet på, men det gjorde jeg, så du skal ikke trenge å bekymre deg i det hele tatt!

      Ha en herlig ettermiddag <3

    3. Å, så heldig du er med å våkne av at babyen sparker 🙂 Jeg våknet aldri av at gutten min sparket. Jeg hadde morkaken i front, da. Trodde kanskje jeg ville våkne av det etterhvert som han ble større og skikkelig aktiv, men neida 🙂

    4. Guud så nydelig du er!! Og for en fin gutt du har.. Er nok ikke vanskelig å bli sjarmert av han der! Ha en riktig så god kveld videre <3

    5. Hun har nok full kontroll 🙂 så går nok helt fint, ingen skade skjedd. Gud og folk må finne noe og kritisere hele tiden. Kos deg masse med familien din, kjempe fine bilder og kos deg med bebis i magen <3

    6. Ååååå så fine bilder av deg og søte Leo! Du skriver veldig bra for å bare være 17 år, forresten. Du ser ut som en super mamma! Og så har jeg ett spørsmål: har du planlagt at du og Fredrik en gang skal få flere barn? Eller er det nok med de to dere allerede har?
      ❤️

    7. Marie: Hei fine Marie.

      Utrolig hyggelig at du synes det <3 Jeg prøver å forbedre meg på bilde-fronten om dagen, så gi beskjed om det er noe jeg kan gjøre bedre!

      Fredrik og jeg har ikke planlagt noen flere barn etter gutten vår kommer i Oktober. Men han vet jo at hvis jeg blir gravid igjen på annen prevensjon, så er ikke abort et alternativ. Men nå ønsker vi å fokusere på de to små vi allerede har/får - Og gi dem en fantastisk oppvekst, masse kjærlighet, og en god fremtid.

      Klem <3

    8. Katrine: Fordi når vi fikk spørsmål om vi ville være med var forholdet mellom Fredrik og meg veldig ustabilt (Det var i desember, når vi enda ikke visste helt hvor vi sto) I januar bestemte vi jo oss for å gå helt inn for å klare å få til dette sammen, og da var det visst for sent å bestille billetter – Så derfor er det bare Fredrik som drar 🙂 Kjipt er det jo, men samtidig vet jeg jo ikke hvordan kroppen og formen min ville holdt seg, spesielt med tanke på bekkenløsning og varmen der i USA. Vi har hvert fall planlagt en skikkelig familieferie til neste sommer! Da blir det Fredrik, meg, Leo og babyen som skal ut på tur – Og DET ser jeg virkelig frem til 😀 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg