BABY-BOOM

Herregud, er det bare jeg som går rundt og føler at det er skikkelig baby-boom for tiden? Jeg føler omtrent halve vennelista mi på Facebook er gravide, og jeg synes det er så moro! Så mange koselige bilder og statusoppdateringer, og så utrolig gøy at jeg går gravid samtidig med så mange. 

Jeg føler virkelig at jeg koser meg om dagen, og det tror jeg dere også ser! Livet mitt er på ingen måte perfekt – Langt der i fra, men nå som jeg er så langt ut i svangerskapet føler jeg egentlig alt har roet seg på en veldig fin måte. Det siste året har nok vært et av de mest utfordrende i livet mitt, men også det mest innholdsrike. Jeg koser meg med magen nå, og det faktum at det er så mange rundt meg som også er gravide – Sist følte jeg meg ganske alene som gravid, men det gjør jeg absolutt ikke nå – Tross at det ikke er noen av mine nærmeste venner som er gravide!


Jeg måtte bare innom dere med en liten hilsen. Jeg er mildt sagt redusert i dag etter en lang natt med en liten gutt som ikke akkurat ville sove. Han får flere tenner, og det resulterte i at han ikke sovnet før det var så og si morgen igjen… Dessuten måtte jeg sitte oppe for å vente til Fredrik kom frem på hotellet sitt i Miami slik at jeg visste at alt hadde gått bra og at han hadde det fint. Han var ganske sliten når han kom frem, for å si det sånn, og der var det jo tidlig på kvelden mens det var sent på natten her! 

Nå skal Leo og jeg i gang med forberedelser til helgen. Vi snakkes litt senere! Og dere? Kom gjerne med tips til nye blogginnlegg dere vil lese her inne, jeg føler det blir mye hverdag om dagen – Men det er kanskje fint? Eller? Skrik ut! Og ha en fantastisk start på helgen ♥

13 kommentarer
    1. for en nydelig mage du har :). Ja tror mange venter barn i år er flere her også,både nær venner og de som ikke er så nære 🙂 . 3 av mine venner skal ha barn, og ene skal ha trillinger,sine første 🙂
      God helg til deg og leo 🙂

    2. Hei skjønne og flotte Jessica! 🙂
      Du har en utrolig fin blogg, som jeg koser meg med å lese. Alltid like kjekt å titte innom bloggen din!
      Tips til innlegg kan være en ny spørsmålsrunde, et innlegg om ferieplanene dine eller rett og slett noen småe videoklipp fra dagen din! 🙂
      Kos deg videre, og lag en fin sommer:)

    3. syntes det er flott å lese om hverdagen din! syntes det er gøy og fint og lese om hvordan du og din familie fungerer på en helt vanlig dag! hadde vært gøy om du laget et par videoer! da føler man at man kjenner deg bedre, jeg har jo f.eks aldri hørt deg snakke 🙂

    4. Jeg kjenner 4 som skal ha baby i år :)Jeg synest at video er et bra forslag. Ellers så kan du jo lage et innlegg hvor du ambefaler babyutstyr og nettbutikker, da.
      Vakker blogg du er en sterk kvinne♥

    5. Ja det er skikkelig babyboom på Facebook nå! For min del er det ganske trist å bla gjennom alle gladmeldingene, da vi har prøvd å bli gravid i nesten et år nå 🙁 men det er godt å se at du nyter tiden med magen 🙂 kose deg masse med familien din mens Fredrik er borte! 🙂
      Klem<3

    6. Syntes det er koselig å lese om hverdagen din jeg 🙂 Drar selv til Florida i morgen!
      Kan jeg spørre hvor den toppen er i fra? den var utrolig fin 🙂

    7. Du stråler om dagen! Så koselig å se!
      Er gravid selv, 6uker påvei! Blir en spennende tid framover

    8. Kjempe stas å lese bloggen din 🙂 Hadde vært gøy om du kunne ha lagt ut noen videoklipp eller svart på spørsmål via video.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg