JEG MERKER DET ALLEREDE..

..Leo savner pappaen sin! 9 dager igjen. Her teller vi ned!

Det tok ikke akkurat lang tid før jeg merket noe. Med en gang noen ved en tilfeldighet eller med vilje sier ordet «pappa» ser han febrilsk rundt seg, og går gjerne en stund rundt etterpå hvorpå han sier pa-pa, mens han vandrer rundt i huset. Men ingen gråting eller sutring, bare “leting” etter pappaen sin! Jeg ser så uendelig mye av Fredrik i Leo, og han har et veldig tett og sterkt bånd til pappaen sin ♥ Det er ingenting som varmer meg mer enn det gode forholdet de har, og hvordan jeg merker det så godt når de er fra hverandre.


Nå er det forresten veldig mange som har lurt på hvorfor vi ikke er med Fredrik på ferie, som han er med familien sin. Det er fordi når vi fikk spørsmål om vi ville være med av familien hans så var forholdet mellom Fredrik og meg veldig ustabilt (Det var i desember, når vi enda ikke visste helt hvor vi sto) I januar bestemte vi jo oss for å gå helt inn for å klare å få til dette sammen, og da var det visst for sent å bestille billetter for å være med – Så derfor ble det bare Fredrik som dro.Vi har i hvert fall planlagt en skikkelig familieferie til neste sommer! Da blir det Fredrik, meg, Leo og babyen som skal ut på tur – Og DET ser jeg virkelig frem til! Vår første tur sammen.



Fredrik storkoser seg i 30 grader der nede, og vi sitter her i grått og trist vær – Men vi har likevel hatt en herlig fredag sammen med familien min. Senere i kveld skulle vi prøve å få til å video-ringe, så da blir nok Leo overlykkelig ♥

Nyyyt fredagen, dere!

6 kommentarer
    1. Her er også pappaen til sønnen min (21 mnd) på ferie! Gutten går rundt og leter etter pappa overalt, stod og åpnet skuffer i kommoden og spurte “er pappa her”. Forklarte at pappaen er på ferie. Så spurte jeg han om hva han trodde pappa gjør på ferie. “Spise is og bade” var svaret :p Artig med sånne småtroll 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg