DENNE UKENS…

UKENS BESTE BILDE:

Min pappa, Leo og jeg var ute på en liten tur i skogen i går! Fikk noen herlige bilder av pappaen min og Leo sammen ♥ Leo storkoste seg og lekte som bare det! (Ikke bli sint på meg fordi jeg poster bilde av at du har på deg Crocs, pappa!) Haha!

UKENS HØYDEPUNKT:

Ingenting er som å sove med Leo. Helt siden vi kom til Gjøvik har Leo ville sovet i samme seng som meg (Vi har jo egentlig begynt med at han sover i egen seng hjemme i Larvik) Så i og med at stedet er litt “ukjent” enda for ham, har jeg latt han gjøre det. Det er så ubeskrivelig koselig og både sovne og våkne med ham. Han er så uskyldig og nydelig der han ligger og sover. Alle disse kveldene må nok være ukens høydepunkt for meg!


Dessuten har jeg hatt en uke hvor jeg har faktisk har følt meg veldig fin! Det er skikkelig uvant med tanke på at jeg følte meg helt elendig utseendemessig hele sist svangerskap med Leo, og derfor tenkte jeg at det kom til å bli slik denne gangen også. Men nei, faktisk ikke! Har jo selvsagt dager hvor jeg føler meg elendig utseendemessig jeg også (Som alle andre sikkert også har) men nå om dagen føler jeg meg fresh og fin!

UKENS NEDTUR:

Savnet etter Fredrik! 1 uke igjen nå, og han storkoser seg der nede i varmen. Det gjør selvsagt ting mye lettere for meg å vite at han har det kjempefint, men det er virkelig ikke noe gøy å sove uten han om natten. De ligger jo 6 timer etter oss, så nå er klokken omkring 7 der nede, og han sover nok enda! Snakket med ham sent i natt også, da var det kveld hos han! Skikkelig rart. Gleder meg til å dra hjem om nøyaktig en uke og ordne hjemme til han kommer hjem igjen, skal gjøre det skikkelig koselig for han ♥

UKENS GLEDER SEG TIL:

Det er mye jeg har gått og gledet meg til denne uken! Spesielt turen til IKEA, som jeg skal på til tirsdagen sammen med min mamma, søsteren min, fadderen til Leo, bestevenninna mi som bor her i Gjøvik, og selvfølgelig Leo. IKEA er alltid en god idè! 

I tillegg gleder jeg meg til alt jeg skal dele på bloggen fremover. Jeg får ikke sagt det ofte nok hvor glad jeg er for at jeg kan kalle dette jobben min! En STOR takk til dere.

UKENS CRAVING:

Denne går under “ekstremt rare gravidlyster” for i de siste har jeg nemlig hatt en helt vill lyst på smør. Jeg foretrekker Melange. Det er jo rent fett, så sunt er det ikke – Men jeg spiser så sunt at jeg har virkelig ikke dårlig samvittighet. Jeg har helt ekstremt lyst på smør hele tiden, og spiser gjerne rett fra pakka. Sorry, jeg vet det høres kvalmt ut! Gravidlyster er noe for seg selv, det skal hvert fall være sikkert.

Nå skal vi snart ut på kafeen som moren min driver, i det fantastiske været! Vi snakkes igjen om ikke så lenge ♥ Kos dere i dag!

12 kommentarer
    1. Jeg bare spør fordi jeg har en gutt som er like gammel som Leo, er du ikke redd han detter ut av sengen? Min er en skikkelig mark, så tør ikke ha han i sengen min selv om jeg har veldig lyst…

    2. Reagerte litt på det “ikke bli sur på meg, pappa…” og tenkte bare å høre om du visste at det er ulovelig å legge ut bilde av andre på nettet uten tillatelse? Her viser ikke ansiktet og i dette tilfellet er det ikke en big deal, men virker ikke i følge det du skriver som om du spurte faren din om å då legge det ut 🙂 Veldig viktig å tenke over, for alle som er med på bildet skal godkjenne hvert bilde som blir lagt ut. Det er strenge regler om det brytest, så vil bare gi en liten påminnelse, for regner med du har hørt det før 😉 Husk at det også er veldig strenge regler om du legger ut bilde av andres barn. Er ikke meningen å kritisere, men ut i fra det du skrev her ble jeg litt usikker på om du visste/husket dette 🙂

    3. Anette: omg😁😁 at folk går så langt er bare latterlig. Kanskje faren hennes skal saksøke dattera si for at hun la ut bilde av ryggen og skoene hans? Bravo👏🏻👏🏻 mega brain👏🏻

    4. Maria: Ingen grunn til å vere frekk. Sa at jeg bare ønsker å gi en påminnelse. Selfølgelig kommer ikke faren til å saksøke, jeg er ikke dum. Tragisk at du leter etter feil i kommentarer for så å kririsere personen som skriver de. Poenget mitt er bare at det har vert mange bilder av folk på bloggen, både babyer og voksne (og jeg vet vertfall at jeg hadde blitt sur om noen la ut bilde av meg på en offebtlig blogg med så mange lesere, der jeg ikke hadde godkjendt bilde!). Jeg reagerte bare på at faren ikke var informert og derfor lurte på om hun normalt spurte om tilatelse. For alt jeg vet kan det ha vert et engangstilfelle, men jeg ville bare vere sikker, og derfor informere. Synest det er tragisk av deg å gå til personangrep, for jo, det var personangrep. Jeg ønsker ikke at Jessica skal vere uvitende, og plutselig til annmeldt av noen fordi hun la ut bilde av de uten tillatelse. Jeg vet at sannsynligheten er liten for at det skjer ned tanke på at det nesten bare er venner og familie, men venner kommer og går, og det er derfor best å vere sikker.

    5. Kjære deg, for et nydelig smil du har! Første gang jeg kommenterer, men de tre nederste bildene er de vakreste noensinne. Du må smile mer med tennene, ikke se så alvorlig ut. Midterste ligner du i grunn på Jennifer Lawrence, hihi <3 Du stråler med dette smilet, så gjør det oftere! 😀 Ha en flott kommende uke!

    6. Jeg er en leser som er nesten dobbelt så gammel som deg. Men vil bare gi deg ros for en fin blogg. Den er så mye mer ekte og givende enn mange andre mammablogger, som har gått i den kommersielle fella hvor alt handler om penger og reklame. Håper du fortsetter ånn videre også 🙂 Nyt resten av tiden med familien din 🙂

    7. Haha, tenk at å besøke en butikk kan være et høydepunkt. Noe så vanlig som en møbelforetning..Men like så fint, tenk om alle kunne være like flinke til å finne de små høydepunktene 🙂

    8. Sorry, men det er ikke vanlig at en mann reiser bort 2 uker for å feriere med sin familie når han har sin egen. Dere burde bruke tiden sammen med sønnen deres og ikke prioritere aleneferie. Men igjen, han er jo bare et barn selv…

    9. LF: Sorry, men det er faktisk opp til hver enkelt å bestemme. At du ikke hadde akseptert det er en ting, og det er jo en ærlig sak, og du skal selvfølgelig få lov til å ha din egen mening om det. Men bare fordi du ikke hadde akseptert det, så kan du ikke bestemme at alle andre skal ha samme oppfatning av det som du har. Vi synes det går helt fint, ferien ble bestemt og bestilt på et tidspunkt hvor det faktisk var slutt mellom oss, så da overlever jeg 6 dager nå til han kommer hjem, og Leo og jeg storkoser oss på innlandet så lenge 🙂

    10. Anita: Haha, det kan du si! Man lærer seg fort å finne gledene i de “små” tingene <3 Jeg gleder meg alltid skikkelig til IKEA turene med familien, det blir alltid så koselige 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg