EN LITEN UTFORDRING!


Leo og tipp-oldemor som er hele 99 år gammel! ♥

Tenk at mellom tipp-oldemor og Leo er det en aldersforskjell på 98 år. Nesten 100 år! Det er helt vanvittig å tenke på. Vi har besøkt henne i kveld, det setter hun så stor pris på. Leo var litt sjenert i starten, som han pleier å være hvis vi er hos noen han ikke er veldig godt kjent med, men etter hvert løp han rundt inne hos henne og lo og koste seg.

Det er en liten utfordring med at vi bor så langt unna Gjøvik. Leo og jeg har jo en god del familie her også. Leo har blant annet oldemoren sin, oldefaren sin, tipp-oldemoren sin, to av fadderene sine, pluss tantene sine (Søstrene mine) Og bestefar og bestemoren sin (Min mamma og pappa). Nå ser vi jo foreldrene mine oftere enn for eksempel tipp-oldemoren til Leo, men det er utrolig koselig hver gang vi ses, og hver gang vi ses merker vi ekstra godt hvor mye han har utviklet seg siden sist. Sist vi var hos tipp-oldemoren til Leo kunne ikke Leo gå uten støtte, og nå løper han rundt. Det er morsomt å se, både for oss og for familien!

Vi har jo livet vårt i Larvik, og vi kommer til å bli boende der fordi vi trives så godt. Men klart er det kjedelig å ha så store deler av familien så langt unna – Det er en ulempe både for Leo og for meg. Familie betyr ekstremt mye.

Jeg har det egentlig helt topp nå. Fredrik og jeg hadde video-samtale i stad fra mobilen, Leo hadde et koselig kveldsbad tidligere i kveld sammen med god kveldsmat, jeg har få gravid-plager, og vi har fått en del ut av dagen. Uken har startet fint, og morgendagen kan nesten ikke komme fort nok! ♥

4 kommentarer
    1. Leo & minimann er heldige som har oldemor, oldefar og tipp-oldemor! Det er det ikke mange som har…
      Høres ut som en koslig dag♥

    2. Ser at det er vanskelig når man bor så langt fra familien. Likevel føler jeg det er viktig at man har et sted som er sitt. Et sted man kan bygge sitt eget liv uten formye “forstyrrelser” av familien.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg