EN HERLIG DAG I VENTE!

God kveld!

Nå venter både en sovende Leo og vi i spenning på at min pappa skal komme hit på en liten sommerferie et par dager. Søstrene mine drar i morgen kveld, men før det har vi en fantastisk dag i vente på en koselig familiepark ikke så langt fra hvor vi bor! Det blir fint vær og forhåpentligvis mange herlige timer i solen, jeg gleder meg skikkelig og det hadde nok Leo også gjort hadde han visst hvor vi skulle ♥

I dag har jeg hatt forferdelig bekkenløsning, og det er lenge siden det har vært så ille. Jeg orker helt ærlig ikke tanken på å skulle ha det i morgen også. Dessverre ikke noe man kan velge, ellers hadde det jo vært veldig greit, og ikke minst veldig få som hadde måtte slite med det under svangerskapene sine – Men jeg får bare hoppe fort i seng og sørge for at kroppen får nok ro og hvile, så har jeg i hvert fall gjort det jeg kan. Heldigvis har jeg verdens beste samboer som tar vare på meg når jeg har disse dagene. Takk Gud for det! Han skal virkelig ha cred for å ha holdt ut med hormonelle meg i to svangerskap med bare 10 måneders mellomrom…. Og med all klagingen min. Og plagene. Det er jammen ikke bare bare å være gravid, men jeg kan virkelig tenke meg at det ikke er bare bare å stå nærme på sidelinjen heller. Haha!


En herlig dag venter oss i morgen, gleder meg til å fortelle dere om den. Klem ♥

14 kommentarer
    1. For et vakkert bilde av dere! Krysser fingra for minimalt med bekkenplager på deg, så du får nyte parken så mye som mulig 🙂

    2. Det er så deilig å lese bloggen din! Du skriver så fantastisk bra, ordlegger deg godt,- og liker veldig godt at du virker så jordnær og positiv, samtidig som du også setter ord på de mindre rosenrøde sidene med livet og det å være mor! 😊

    3. Glemte å skrive at det også er så deilig at du ikke virker så opphengt i klikk, drama og det å “lure” leserne! Føler man får det man håper på i dine overskrifter!:)

    4. Hei Jessica, jeg skulle bare si ifra at jeg sendte deg en direct Message på Instagram idag tidlig med noe som skjedde da jeg gikk inn på blogg siden din. Tenkte bare du burde sjekke så du vet at det kan være noe virus som driver å tuller for virket nesten sånn på det som skjedde. Sendte screenshot av det også så du fikk se. Kos dere masse i morgen❤️✨

    5. Anonym: Hei du! Jeg fikk lest meldingen din nå, og tusen takk for at du sa i fra! Det er så utrolig viktig for meg at dere sier ifra når slikt skjer, for det skal jo ikke skje!

      Jeg så at du også skrev at det ble borte igjen nå, men si i fra om det dukker opp igjen, for dette skal ikke skje og da kommer jeg til å kontakte Nettavisen for hjelp med å få det fjernet så fort som overhode mulig <3
      Tusen takk, og kos deg masse i morgen du også! Klem.

    6. Skal dere til Foldvik? I så fall kos dere masse 🙂 Kjempefin park! Gutten min var der i går og storkoste seg 😉

    7. Håper det går bedre med deg idag Jessica, og at du får en superfin dag sammen med familien din! <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg