GRAVID FOTOGRAFERING!

God formiddag alle dere ♥

Nå har vi etter en god natts søvn og en koselig tirsdagsmorgen spist frokost, Leo har fått på seg fine sommerklær, og jeg har endelig fått bestilt gravid-fotografering her i Gjøvik. Jeg tok det like greit her kontra i Larvik, fordi jeg var så ekstremt fornøyd med fotografen jeg brukte til Leo sin 6/7 måneder-fotografering som holder til her i Gjøvik. Bildene skal bli tatt til fredagen 🙂


Jeg fikk en melding om at jeg var så flink til å se det positive i de små hverdagsgledene i går, og den traff meg veldig! Jeg går faktisk og gleder meg i ukesvis til IKEA-turer med familien! Det gjelder å finne de små gledene, og å gjøre det beste ut av alt. Gravid-foto har jeg gledet meg til uendelig lenge, spesielt siden det er noe jeg husker jeg savnet så sist svangerskap – Ettersom jeg ikke var på fotografering med babymagen sist. Senere i svangerskapet utover sommeren skal jeg til og med få enda flere flotte bilder av babymagen! Ei venninne av meg skulle ta noen bilder av magen og meg ute, forhåpentligvis i skikkelig fint sommervær. Det tror jeg også blir veldig bra!

Klem

5 kommentarer
    1. Morsomt å se hvordan Leo utvikler seg! Han er så liten på bildet i forhold til hvor “stor” han har blitt nå! Har fulgt bloggen din hele veien, og jeg gleder meg til å følge med videre❤️
      klem

    2. åå så gøy! Angrer på at jeg ikke gjorde det selv.. gleder meg til å se bildene! 🙂 Om du ønsker å dele de med oss selvfølgelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg