PÅ FOTOGRAFERING!




Hei dere!

Nå er vi kommet hjem fra gravid-shooten for en liten stund siden, og det gikk overraskende bra! Bildene blir garantert helt fantastiske, takket være en svært dyktig og kreativ fotograf!

Jeg er så glad jeg gjorde dette i dag. Jeg angret så utrolig mye for at jeg ikke gjorde dette sist svangerskap, så er veldig glad jeg allerede har fått unnagjort en ordentlig fotografering dette svangerskapet. Vi tok noen bilder i undertøy, og noen med en slørete, gjennomsiktig kjole jeg hadde for å fremheve babymagen! Jeg er jo 24 fullgåtte uker allerede i morgen, så magen begynner å ta form. Vi tok noen sittende, stående, og liggende – Og prøvde iherdig å få med Leo på noen også – Men han var mest opptatt av andre ting. Lille ettåringen har ikke mye tid til å sitte i ro for et bilde, nei! Hah! Han var faktisk veldig rolig de første 10 minuttene, da satt han rolig i den lille sofaen i studioet hennes og drakk melk, mens hun tok de første bildene av meg og magen.

Det er nesten litt uvirkelig å tenke på at neste gang jeg ser henne, så skal hun ta 6 måneders bilder av vår lille skatt som enda ligger i magen min. Dette gjorde vi også med Leo, som de av dere som har fulgt meg lenge sikkert husker godt!

Jeg gleder meg ekstremt til å se bildene, og til å vise dere! Så mye at jeg faktisk nesten ikke klarer å vente! ♥

God fredagsklem

4 kommentarer
    1. Jeg er så ufattelig glad for at vi valgte å ta bilder av magen! Jeg hadde bare to mnd igjen da vi gjorde det så vi fikk ganske klare og flotte gravidbilder! 😀 Skal helt klart gjøre det med neste mann også! 🙂
      Kos deg med bildene, og nyt tiden videre av svangerskapet!
      Hilsen Småbarnsmor 🙂

    2. Jeg synest dine bilder er pene (de du la ut av Leo i dette innlegget) ;D Gleder meg til å se bildene♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg