ENDELIG ER HAN HER!

Stor gjensynsglede!


Fargerik pysj til lillebror ♥ Gavesett og undertøy fra Victoria’s Secret ♥ Polo topp i rosa og hvit ♥ Sportstøy til Leo ♥ 

Endelig er Fredrik tilbake! Han kom hjem klokken litt over to, og siden har tiden bare flydd. Vi har spist deilig mat og kost oss masse! Fredrik kjøpte også med noen gaver til oss, så snill som han er! Føler meg utrolig takknemlig og ydmyk over å ha han som kjæreste og pappa til barna mine.

Leo var helt i ekstase når han kom hjem, og jeg bar ham ut i gangen til Fredrik. Da ville han opp til ham med en gang mens han bare smilte konstant. Han satt hos Fredrik og bare vekslet mellom å se smilende på meg, for å så se smilende på Fredrik. Og sånn holdt han på lenge! Han var veldig rolig, men samtidig var det helt tydelig hvor fantastisk glad han var for å se pappaen sin igjen. Det herligste øyeblikket på veldig, veldig lenge!

Jeg er jo gravid og ganske overhormonell, så jeg kjente tårene presse på med en gang. Er så godt å han han her, og er så glad han har hatt en flott ferie. Jeg har jo, som dere allerede vet veldig godt, savnet han ufattelig mye. Noen vil kanskje stille seg litt spørrende til hvordan jeg kan ha savnet han så mye på de dagene han har vært borte, i og med at vi “bare” var borte fra hverandre 10 dager. For meg kommer ikke savnet jeg har for noen an på hvor lenge siden det er siden sist jeg så dem – Men bare det å finne seg selv i et fint øyeblikk hvor du kun klarer å tenke på hvor mye du skulle ønske vedkommende var der med deg, for å dele det fine øyeblikket sammen.

Nå skal vi kose oss videre med gutten vår, så snakkes vi senere ♥

13 kommentarer
    1. Åh, så herlig innlegg! Tenker selv hvor godt det skal bli å se igjen min kjære når jeg er ferdig med ferie sørpå etter sommeren. Nyt resten av dagen sammen!

    2. å så herlig 🙂 du er Leo er sikkelig glad 🙂 og så lik pappan sin han er :). nydelige gaver til både deg og gutta 🙂 heldig dere som har han 🙂

    3. Tenker det var utrolig deilig å få han hjem igjen. Får selv ikke sett min kjære på to måneder, og savner han ekstremt mye allerede, kun etter to uker.
      Mulig du har skrevet dette før, men hvor høy er du og hvor høy er Fredrik? Synes høydeforskjellen så stor ut på bilde av dere to der oppe. Kunne du lagt ut flere bilder av dere to ved siden av hverandre? Selv skiller det 30 cm mellom meg og kjæresten, og lurer ofte på om det ser rart ut ettersom han er mye høyere enn meg. Jeg er litt over 150 cm og han 180 cm. Må si at når jeg så bilde av dere begynte jeg å tenke at det kanskje ikke er så ille likevel. Bilde var utrolig skjønt, selvom vi ikke ser hele dere. Det er kanskje bare utrolig søtt at gutten er en del høyere! Høyde har jo uansett ikke mye å si. Det er så mye annet som betyr mer.
      Stå på videre med bloggen og graviditeten 🙂 Du er nydelig, og familien din er uendelig skjønn!
      Ha en fin kveld videre!! Klem fra Ane

    4. Til M: veit ikkje om det kjem som eit sjokk på deg, men Fredrik og Jessica er unge – og då er det vel og naturleg at Fredrik ser ung ut? Ville vel vore rart med en 17-18 åring som såg ut som en er 40?! Nokon har unge foreldre, nokon eldre .. Nokon får spørsmål om dei er besteforeldra til barna sine, nokon om dei er søsken – eg ville foretrukke det siste 🙂

    5. Jeg forsøkte ikke å være frekk når jeg sa han så ung ut. Slapp av 🙂 Jeg bare synes han ser yngre ut enn Jessica, og de er vel på samme alder? Leo er absolutt heldig som har en så ung far. Jeg bare synes han så VELDIG ung ut her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg