LUNSJ MED GUTTENE MINE!

Så lenge varte det! Jeg er i elendig form, og har hatt plagsomme kynnere i hele natt. Føler meg kald og varm på samme tid, og har vært skikkelig kvalm i dag. Håper for all del det kun er noen dager med dårlig form, det er slitsomt nok i seg selv å være gravid i denne varmen merker jeg 🙂

Håper dere har hatt en flott tirsdag hittil! Vi var ute på lunsj på en nydelig bakgårdskafe tidligere i dag, og vi koste oss i solen og spiste deilig mat! Leo fikk også en smoothie med pære og banan, og storkoste seg i vognen sin og på fanget til Fredrik! Ingenting er som lunsj ute i solen nå på sommeren, spesielt når jeg er så heldig å kunne nyte den med begge guttene mine ♥


Så er jo vi tilbake til hverdagen nå, men det går veldig greit. Det er noe fint med det også! Dessuten går ukene så fort til Fredrik skal ha ferieuken sin i august. Vi tenkte oss på hotell alle tre (Egentlig fire) noen av de dagene han har ferie.  Kanskje til Oslo? Tror det blir superkoselig! Utover det blir det en rolig sommer, forhåpentligvis med masse familietid utendørs når Fredrik er ferdig på jobben. Veldig glad han ikke slutter sent, og at vi har store deler av dagen sammen.

Ellers har lillegutt i magen hikket for første gang i dag, slik at jeg har kjent det! Det var veldig moro. Jeg husker og husket det godt fra sist svangerskap – Kjempe rar følelse! Jeg må ta det litt med ro de neste timene på grunn av formen, kanskje jeg til og med sovner en halvtime på sofaen. Haha! Kos dere, så snakkes vi senere ♥

6 kommentarer
    1. hei. dette her er ikke for og pirke på dere. men har Leo solbriller.kunne vært veldig smart og ha nå om sommeren. Leo er helt nydelig.

    2. Anonym: Hei du! Synes det er kjempefint du tipser om dette, for det må vi få kjøpt nå 🙂 Søsteren min nevnte det faktisk her om dagen hun også, så takk for at du minnet meg på det! Er kjempelurt nå om sommeren hvor solen kan bli sterk!

      Tusen takk 😀

    3. Jeg smelter helt når jeg ser bilde av Leo og Fredrik! Fredrik virker som en utrolig god far til Leo. Lillebroren kommer til å få to fantastiske foreldre, og en helt fantastisk storebror <3 Du har en helt fantastisk fin familie Jessica! Og det unner jeg deg virkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg