DETTE VISSTE DERE IKKE OM MEG!

– Jeg blir ikke brun. Jeg er konstant hvit som snøen, året rundt – Og jeg blir ikke brun uansett pokker. Fargen min kan jeg takke selvbruning og spray tan for! Dessuten er jo det mye bedre for huden enn massiv soling som kun fører til at jeg så vidt kan skimte forskjell på hudfargen min. Jeg har prøvd alt, men jeg er ikke villig til å sole meg til hudkreft i solarium, for det er det ikke verdt! Oppfordring til dere andre som ikke blir brune 🙂

– Jeg startet med sminke når jeg var 12 år gammel, og føler i dag at det var alt for tidlig.

– Jeg er livredd for å ikke gjøre det bra på skolen! Altså, når jeg starter der igjen. Kjenner at jeg blir helt skjelven og får helt prestasjonsangst bare jeg tenker mye på det. Dette til tross for at jeg er veldig trygg på at det skal gå bra. Det er veldig viktig for meg å gå ut med gode karakterer som jeg kan være trygg på at kan få meg inn på gode høyskoler/universitet, og jeg skal gjøre alt i min makt for å få det til.

– Jeg kan skrive i blinde på pc-tastaturet uten problemer. Haha, lange avsnitt er heller ingen problem! Litt skryt, men det er faktisk noe som kommer svært godt med som småbarnsmamma. Noe godt kommer det i hvert fall ut av å sitte foran pcen hver eneste dag. Jeg kan med andre ord følge med på Leo samtidig som jeg skriver, men jeg foretrekker at Leo leker med pappaen sin mens jeg blogger og skriver.

– Hadde jeg fått en krone for hver gang noen hadde stavet eller uttalt navnet mitt feil, hadde jeg vært rik! Navnet mitt er engelsk, men uttales Jessika, ikke Djessica. Tenkte det var flere av dere som ikke visste dette, så det er jo greit å få med ♥

– Jeg kan være tidenes rotekopp. Er vel også egentlig det, er kjent for det i familien min. Mamma mener det blir rotete bare jeg går gjennom et rom! Men likevel er det jeg som går og rydder her hjemme konstant fordi jeg synes det er rotete – Og nå spesielt de siste månedene har jeg blitt veldig opptatt av at alt skal være strøkent, så jeg har vel lært meg å bli ganske ryddig med tiden! (Jeg får fortsatt alltid skylden for rot når jeg er på besøk hjemme hos familien, da!)

Lillesøster og meg! ♥

Håper dere ble litt bedre kjent med meg. Snakkes igjen snart!

Klem

8 kommentarer
    1. Et tips, betakaroten beskytte deg mot uv stråler uansett hva tid på året, det gjør neglene dine sterke, håret ditt blir sterkere, og ikke minst så holde den fargen din slik at du ikke mister brun fargen! Til vanlig er jeg veldig bleik, men nå har eg fått en fin brunfarge, ikke sån wow hu der er brun, men en farge eg er heilt fornøyd med! Eg går på betakaroten og merker stor forskjell på negler, håret og brunfargen. Eg sjøl føle brun fargen ikke går vekk pga 1-2 kapsler av betakaroten hver dag!

    2. Så morsomt! Jeg begynte ikke med sminke før jeg var 16/17, haha, har ikke giddet. Fint bilde av deg og lillesøster.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg