LEO AVSLØRER NAVNET TIL LILLEBROR!

Endelig har vi funnet det!

 Jeg har ventet litt med å dele dette med dere, men nå er altså navnet til lillebror bestemt. Det har vært litt av et styr, frem og tilbake, og masse tenking, men nå sitter jeg med følelsen av at vi har klart å finne det perfekte navnet til vår lille prins. Vi bestemte navnet til Leo allerede når jeg var i svangerskapsuke 19 med han, og vi var så sikre på navnet. Og når han kom til verden, ble det bare enda mer riktig. Det håper vi at skal skje nå også, og det er også slik vi føler det.

Etter fryktelig mange uker med rolig diskusjon og navnesnakk, trodde vi egentlig at vi skulle lande på Sander. Men Fredrik har hele tiden hatt sin favoritt, og jeg har måtte kjenne litt på navnet for å se om det har føltes riktig eller ikke. I dag kan jeg med den største stolthet si at vi vet hva lillebror skal hete, og navnet føles 110% riktig for oss ♥

 


Lille Noah kommer til verden i oktober 2016!

52 kommentarer
    1. Så fint navn 🙂
      Her går vi foreløpig å tenker på både guttenavn å jentenavn, er litt vanskelig å bestemme seg, vi vil ha både fornavn å mellomnavn 😛

    2. Katharina: Takk <3

      Det er så utrolig mange fine navn, så helt enig med deg: Det er litt vanskelig å bestemme seg! Blir morsomt å se hva dere lander på <3

    3. Ja, blir veldig spennende, jeg har ett mellomnavn vist det blir jente å ett mellomnavn vist det blir gutt, men må liksom klare å finne det som skal passe til, så er litt av en utfordring det her 😛
      Og det er liksom vårt første barn så vil at det skal være litt spesielt samtidig, så dette er virkelig ikke ett lett valg, men blir nok lettere når vi forhåpentligvis får se kjønnet om 3 uker 😀

    4. Anonym over: Herregud hvorfor bryr du deg om frisyren til Leo? Hva er det å bry seg om? Finn andre ting å gjøre enn å slenge dritt om et spørsmål om de skal klippe gutten. Hadde de ville klippet han, hadde de vel gjort det for lengst. Leo er jo fin som han er, selvom han har langt eller kort hår. Jammen meg mye du skal blande deg i.

    5. Så fint navn! Jeg bare lurte på om du har planer om å ta lappen? Jeg skjønner selvfølgelig hvorfor du utsetter 🙂 men har du begynt på kjøretimer og sånt? Hvordan gjør du dette med Leo? Har også baby og prøver å ta lappen 🙂

    6. Så herligt navn lillebror får når han kommer. 🙂
      Hvordan ble dere enige om det, trekte Leo lapp med navnet på eller? 🙂

    7. Noah er ett så NYDELIG og PERFEKT navn!:) Kjenner to gutter som heter det, den ene med H på slutten og den andre uten og er virkelig helt fortapt i navnet!
      Dere har virkelig funnet ett PERFEKT navn til lillebror og Leo og Noah klinger bra sammen!<3

    8. Jea: Er helt enig med deg! Det er virkelig fint <3 Tusen takk, vi synes også det klinger veldig bra sammen, og er utrolig fornøyde og glade over å ha funnet navn til lillegutten vår. Skikkelig herlig å se hvor mange av dere som også liker navnet!
      klem

    9. så utrolig fint navn!!!:D
      et lite tips; på blogg.no kan man lene pilen over bloggen din og da kommer alltid bildet med. hvis du skal avsløre noe bør dermed første bildet ikke være avslørende;)

    10. Pernille: Dere er jammen meg snille. Så utrolig koselig å se så mange fine kommentarer her! Det tror jeg også, Pernille <3 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen kommentar!

    11. Kjempefint navn, som også passer veldig bra med Leo! Gleder meg til lillegutt kommer, og til å følge dere videre gjennom disse månedene 🙂

    12. Så fint navn! Alltid ønsket at min sønn skal hete det! Leo og Noah passer uansett utrolig godt sammen. <3 Begge to er korte, lette og internasjonale navn. Synes det er utrolig fint når søsken har "matchende navn <3

    13. Ååh så fint da! Vi venter en liten jente i starten av september og vi har fremdeles ikke bestemt oss for navn 🙂 håper vi også snart blir enige, her går der mest i lille babyen og “hun” og lille jenta :’)

    14. Noah er et så nydelig navn. Det passer perfekt med Leo synes jeg også! Så fint at dere ble enige da<3

    15. Hva var det som gjorde at dere ikke valgte Oscar? For det var det dere hadde i starten, var det ikke? 🙂

    16. Jeg hadde fått litt angst av å ha H på slutten.. Men det er bare meg og mine OCD 😉 Leo og Noa måtte det blitt her.. Ha ha! Men veldig fine navn sammen 🙂

    17. L: Egentlig synes jeg bare at Noah med H ser mer ryddig ut 🙂 Så også at det var det som var mest brukt, og at det var den vanligste skrivemåten. Men vi får se! Har heldigvis noen måneder igjen på å bestemme eventuell skrivemåte, om vi finner ut at vi dropper H’en 🙂

    18. Jeg ville beholdt H’en.
      Hvis folk skal skrive Noah, så må jo dere eller han når han blir eldre, si ifra til alle som skal skrive navnet hans, at han skriver uten h. Det blir tungvindt i lengden.
      Men synes selv det passer bedre med Noa og Leo, men at det ser finere ut med Noah og Leo <3

    19. er bare så glad dere ikke valgte Sander, det er så vanlig :). Leo og Noah er jo bare så nydelig sammen 🙂 passer så utrolig godt :). og Noah må ha Hen synes det ser rart ut uten 🙂

    20. Må bare slenge meg på alle de som skriver at navnet dere har valgt passer utrolig godt sammen med storebror! Samme stil, takt og lengde!:) og det kan være utrolig vanskelig å finne navn nr 2 etter man først har valgt et navn man er fornøyd med til førstemann!
      Lykke til med resten av svangerskapet 😀

    21. Utrolig fint navn ❤️ Det som er litt artig er at dere vurderte Anniken til jente, som er mitt navn, og Sander til gutt, som er broren min sitt navn. Hadde dere vurdert Emilia også, så hadde dere hatt hele søskenflokken min 😜 Bare en litt artig sak jeg ville nevne. Ha en strålende uke til både du og dine! ❤️

    22. For et herlig og søtt guttenavn som passer kjempegodt til Leo! Jeg liker også korte og enkle navn, og er ikke noe fan av dobbeltnavn. 🙂 lykke til videre i svangerskapet! Gøy å følge deg disse månedene!

    23. Ja, Noah med H er nok mest vanlig – men det synes jeg heller er et argument for å droppe det 😉 Hvorfor følge strømmen liksom?! Kanskje dere kan slenge på H på alle navnene i familien: Leoh, Jessicah og Fredrikh? 🙂

    24. L: Det blir jo ikke helt det samme da, om vi velger å skrive Noah uten H må han jo mest sannsynlig stave navnet sitt hele tiden, ettersom det vanligste er å skrive med. Blir litt som om Fredrik sine foreldre skulle valgt å stave Fredrik sitt navn Fredrick. 🙂

    25. Det er jo akkurat det jeg mener: hvorfor ha med en stum bokstav? Fredrik er jo nok, trenger ikke Fredrick – på samme måte som Noa står fint alene uten H 🙂

    26. Nydelig navn på lillebror! 🙂 Jeg har selv et navn som noen har stum H bak, og de aller fleste skriver det uten H uten å spørre engang..Veldig glad for at mamma og pappa valgte den vanligste skrivemåten. Jeg ville gått for Noah til lillebror av samme grunn- de aller fleste skriver det med H☺️ uansett et kjempefint navn, og Leo og Noah klinger veldig bra.😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg