DET ER SÅ TYPISK!

Hver bidige gang jeg skal ut dørene på butikken eller andre ærender hvor jeg har ordnet meg, har på meg anstendige klær, ser ordentlig ut, og har sminket meg pent, møter jeg sjeldent på noen. Faktisk så og si aldri!

Men den ene gangen i måneden jeg ser helt dass ut, den ene gangen i måneden jeg har på meg joggebukse, hvor jeg har en dårlig hårdag, og ikke orker å sminke meg for en rask tur ut på butikken for å kjøpe EN ting… Da er det plutselig ikke måte på!

Da treffer jeg gjerne ca hele gamle skoleklassen min, alle vennene til kjæresten min, og 10 venner jeg ikke har sett på et halvt år. Og halve slekta.

Er ikke det helt jævlig typisk?

16 kommentarer
    1. Rart at alt sånn klaffer på samme tid hvor man bare har slengt på seg noe enkelt en har funnet, og ikke ser like velstelt ut. Men flott er du uansett 😉

    2. Er jo sånn typisk at det skjer når man ikke ser velstelt ut.. Det er jo rett og slett merkelig om hvorfor det der skjer akuratt den dagen man ikke orker.. Du er nydelig <3

    3. hvorfor må man alltid Se så bra ut foran folk om man skal på butikken og kanskje møter kjensfolk ? aldri skjønt den greia

    4. Kjenner meg veldig godt igjen i det ja! Liker jo å føle meg litt fresh når eg møter på kjentfolk 🙂

    5. Hei, prøvde å skrive til deg for en stund siden.. Men når Leo slo ut tennene sine før i vinter, så skrev du at dem kom til å komme tilbake når han ble større (mener jeg å huske), har han fått dem tilbake? 🙂

    6. L: Hei L, og beklager så mye at du ikke har fått et svar tidligere! Er for øvrig veldig glad du kommenterte igjen, så jeg får svart nå!

      Tennene Leo slo ut kommer mest sannsynlig ikke tilbake før i 4-5 års alderen sa tannlegen. De kan komme tidligere, og de kan komme senere 🙂

      Klem

    7. Ehm… hvis små barn slår ut melketenner så kommer jo ikke nye tenner på plass før tannfellingen starter når de er seks/sju/åtte år gamle og voksentennene kommer. Jeksler har man hele livet. Det er jo grenser hvor mange tenner det gror på oss! 😉

    8. Anonym: Hei!

      Jeg er veldig fornøyd med øyenbrynene mine, helt naturlige slik de er 🙂 De har endelig (nesten) vokst helt ut igjen etter jeg fjernet dem nesten helt for noen år tilbake, så tror nok ikke jeg kommer til å gå tilbake til å tegne eller markere de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg