DÅRLIGE NYHETER..

Uff, vi har hatt en skikkelig nedtur her i dag! Fredrik startet dagen på legevakt og sykehus hvor han måtte etter å ha skadet seg, og det endte med at han nå er sykmeldt ut uken fordi han har skadet foten sin, og må ligge eller sitte hele tiden! Han er med andre ord lenket til hjemmet vårt hvert fall den neste uken, og vil ikke være i stand til å gå normalt igjen før om 3-4 uker.

Jeg synes dette er skikkelig kjipt. Det blir jo litt ekstra travelt for meg nå fremover, med tanke på at jeg må ta mesteparten av det her hjemme, og en vilter ettåring som ikke akkurat tar hensyn til at pappa går på krykker, haha! Men det skal virkelig gå fint. Jeg tenker mer på at han må sitte inne mens Leo og jeg er ute på dagtid, og at han ikke kan være med oss ut på ting. Men sånn er det bare, så får han heller bare ta det igjen når han blir ordentlig frisk igjen!


Vi skal ta veldig godt vare på Fredrik så lenge! Snille, flinke, gode pappaen til guttene mine. I stad fikk han pizza fra Domino’s og cola på senga! Det fortjener han 🙂

Håper dere får en herlig søndagskveld! Her må vi ta det ganske med ro, men det er egentlig helt greit etter en lang og fin uke ♥

11 kommentarer
    1. Dette fikser du:) det gar ikke en dag uten at jeg leser bloggen din! Det gar heller ikke en dag uten at jeg blir imponert over hvor flink du er! You rock:D!

    2. Sender varme klemmer til dere! God bedring til Fredrik. Håper det går fort til han blir frisk <3

    3. Heihei, det er så fint å lese en blogg som er så ærlig og fin. Mange blogger er så rutinerte og skriver kanskje innleggene flere dager før de legges ut, men din blogg er om hverdagen både positivt og negativt. Stå på! Utrolig koselig å følge med på deg og dine:) hilsen Cathrine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg