TIL JEG ER FERDIG MED GRAVIDITETEN!

Jeg er kanskje gravid, men ellers er jeg som 18-åringer flest: Jeg elsker å kjøpe meg nytt til garderoben min. Alle buksene mine har sluttet å passe over magen nå, sett bort i fra kanskje to stykker – så derfor går det mye i shortser med strømpebukse, buksedresser, tunikaer, og kjoler om dagen! Sånn sett er jeg veldig glad jeg er gravid på sommeren, da har man så mye mer å velge i uten å måtte gå kald!

Det å gå gravid har jo for meg også betydd at jeg ikke alltid kan ha på meg hva jeg vil lenger! Slik er det nok for de aller fleste som er gravide også, tenker jeg! Toppene mine kan jeg bare glemme å få over magen (De blir i så fall automatisk omgjort til magetopper, og det er ikke helt meg når jeg går gravid, haha!) og det samme med 80% av klesskapet mitt. Jeg gleder meg til å kunne gå i “vanlige” klær igjen når svangerskapet er over, men det gjør selvsagt ingenting å måtte bruke gravidklær noen måneder, det er jo faktisk fryktelig komfortabelt!


Min nye badedrakt, til jeg er ferdig med svangerskapet ♥ Savner også litt å gå i høye sko, som bekkenløsning har satt en stopper for dette svangerskapet!

Jeg har med jevne mellomrom kjøpt litt nytt til meg selv i dette svangerskapet. Da både klær jeg kan bruke i svangerskapet, og klær jeg kan bruke når jeg er ferdig med å gå gravid. Jeg synes selvfølgelig det er ekstra morsomt å finne klær jeg kan bruke både nå når jeg går gravid, og i ettertid – Men det har vært litt vanskelig å få til – Så en del nye klær til jeg er ferdig med graviditeten har det selvfølgelig blitt! Det er litt morsomt å tenke på at når jeg først får brukt det så har gutten vår kommet til verden.

God søndag, forresten! Å gå gravid er ikke bare fryd og gammen, så her er jeg ganske sliten etter to nesten søvnløse netter. Slitsomme kynnere og typiske gravidplager. Kjedelig! Blir forhåpentligvis bedre når jeg får nettshoppet litt til babyen. Hehe!

Klem 

10 kommentarer

Siste innlegg