DET PERFEKTE ØYEBLIKKET

I natt hadde jeg til min store overraskelse ikke mareritt, men en fantastisk drøm, og det er sjelden kost etter jeg ble gravid igjen! Jeg drømte om det perfekte øyeblikket som jeg gleder meg så uendelig mye til: Til å se guttene mine sammen, alle tre.


Drømmen var så utrolig livaktig at det er nesten skummelt å tenke tilbake på. Det jeg husker aller best er at jeg ligger i sykehussengen og at Fredrik kommer trillende bort med begge guttene våre oppe i en slik nyfødt-seng de har på sykehuset, og at Leo lå og strøk på lillebror! Herregud, husker jeg brøt helt sammen. Når jeg våknet måtte jeg høre med Fredrik for å forsikre meg om at jeg ikke hadde hulket som et lite barn mens jeg lå og sov, siden jeg husker jeg gråt ustanselig i drømmen.

Er det et øyeblikk jeg virkelig gleder meg til, så er det dette. Jeg husker det med Leo, og det er det absolutte fineste minnet jeg eier og har ♥

11 kommentarer

Siste innlegg