UKE FOR UKE!

Måtte bare dele bilder av hvordan magen har vokst helt siden jeg avslørte graviditeten her på bloggen for dere. Det er så utrolig morsomt å se hvor mye den har vokst allerede, spesielt med tanke på hvor mye den kommer til å vokse de neste 15 ukene før termin også!


Dagen har rast fra meg, men jammen har vi ikke fått enda en flott start på enda en ny uke! Spennende dager fremover nå, ikke mange ukene igjen til vi skal på ultralyd igjen også – Det blir virkelig fantastisk å se lillebror der inne igjen! Håper for all del at han har det akkurat like fint der inne som han har hatt hele veien hittil. Og at vi får noen skikkelig fine bilder i 3D, da ser vi mye lettere om han ligner på Leo ettersom vi har bilder av Leo på ca samme tidspunkt i magen i 3D også.

Jeg er ikke helt i form i dag, men holder meg positiv! Vi har spist deilig lunsj sammen i dag, handlet litt, og gått en fin tur ute i byen ettersom været har vært helt på topp! Helt herlig med slike dager, både for Leo og for meg. Dette med at Fredrik må gå på krykker – Ble visst ørlite mer travelt enn hva jeg så for meg på forhånd! Han skal jo helst ligge hele tiden på grunn av skaden, og jeg må innrømme at jeg har ganske vondt av ham. Leo er heldigvis akkurat like flink som meg til å ta vare på ham! Leo stryker på Fredrik og koser ham, det kommer tydelig frem hvor glad han er i pappaen sin. De smelter meg helt!

Håper alle sammen har hatt en god mandag! Jeg kan enda ikke fatte at vi er kommet ut i juli – Sommeren kommer til å fyke forbi, så det gjelder å nyte dagene. Stor klem ♥

9 kommentarer

Siste innlegg