TID TIL Å VÆRE PAPPA!

Ettersom Fredrik nå er hjemme med oss fordi han er sykmeldt fra jobben, er det jo et lite hell i uhell. Vi skulle alle helst sett at Fredrik ikke var skadet, men når det først er skjedd prøver vi å se på det positive i situasjonen vi sitter i. Det er vi, som dere helt sikkert legger merke til, blitt veldig flinke til! 

Fredrik får ekstra med tid til Leo om dagen, og jeg merker at han nyter det så mye han bare kan. Det gjør de nok begge to! Jeg vet at Fredrik elsker å være pappa, jeg ser det hver eneste dag. Han elsker papparollen med alt som følger med, men han er åpen om at det er litt mer utfordrende å være pappa til en aktiv ettåring nå som han må gå på krykker!

I stad hadde de vært i dusjen. Eller, rettere sagt: Fredrik skulle gå i dusjen, men Leo hadde kommet løpende med klærne på inn i dusjen til ham. Haha! Han knipset noen fine bilder av Leo rett etterpå som jeg tenkte å dele med dere ♥


Lille tullingen vår!

Fredrik klarer fortsatt ikke å fatte at han skal få enda en liten sønn. Jeg sier det stadig vekk når vi ser på at Leo leker for seg selv i lekehjørnet sitt når vi sitter sammen borte i sofaen. “Tenk at vi snart har en til?” Skjønner godt at han ikke klarer å fatte det ordentlig enda, for det gjør jeg jo faktisk ikke selv heller!

8 kommentarer

Siste innlegg