FAMILIE KOMMER FØRST

I dag har min pappa, Leo sin bestefar, bursdag! Han blir 50 år gammel i dag, og er en ung og sprek bestefar i sin beste alder.

Jeg ville bare benytte anledningen til å gratulere pappa så mye med dagen! Dere vet jo hvor viktig familie er for meg. Pappa har alltid hatt troen på meg og at jeg kunne «få det til» med bloggen. Han var den som mente at jeg måtte satse skikkelig på dette i tiden rett før bloggen min ble mye lest. Jeg har måtte innrømme det mange ganger opp i gjennom årene: Men han hadde jo faktisk rett! Fedre har en tendens til å ha en del rett 🙂


Tenk så mange fine år han får med barnebarna sine! Han kommer fortsatt til å være 50 år når lillemann kommer i oktober. Akkurat på det området er jeg ekstremt glad jeg er så ung som jeg er, når ting først er blitt som de er blitt. Besteforeldre er en gave, og barnebarn er en gave for dem ♥ Det gjør meg veldig glad å tenke på at begge mine foreldre med stor sannsynligheten er her når barna mine konfirmeres, når barna mine fyller 18 år, og kanskje til og med også når de blir enda eldre og får egne barn igjen.

Vi er kjempe glad i deg! Gratulerer med dagen, bestefar og pappa ♥

6 kommentarer
    1. Kjempe koselig med unge besteforeldre! Farmoren til dattera mi fylte nettopp 40, å dattera mi har ikke bare oldemor, men tippoldemor også <3 Heia unge mødre!❤️

    2. å så koselig innlegg, Gratulerer så mye med gårsdagen til faren din :). ser godt hvem leo og du likner ja 🙂 men samtildig er leo en del lik fredrik og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg