TING BEGYNNER Å FALLE PÅ PLASS…

Denne graviditeten har heldigvis fått fart på en del ting her hjemme, og godt er det. Nå er det ett år siden vi flyttet inn, og vi trives bedre enn noensinne!

Alt til Leo sitt rom er nå bestilt og på vei eller her hjemme allerede. Ufattelig godt å tenke på, og ikke minst godt å ha unnagjort! Selv om jeg er gravid har jeg så mye overskudd til å gjøre det lille ekstra her hjemme, og det er jeg veldig glad for. Alt jeg kan gjøre selv, vil jeg gjerne gjøre selv. Men selvfølgelig kan jeg ikke ta på meg tunge løft uansett hvor mye overskudd jeg har, og jeg tar meg alltid god til å gjennomføre noe. Om det så bare er å brette sammen alle klærne til lillebror og legge dem på plassen sin!







Leo synes det er veldig spennende at det er så mye som skjer her hjemme om dagen, og han vil helst bli med på alt. Han er også veldig nysgjerrig på alt det nye som kommer i hus til babyen, og utforsker alt som kan utforskes! Han tok faktisk på seg luen til lillebror istad, mens jeg fant frem alle klærne til lillebror. Alt av klær til lillebror har vi klart, og det har vi også hatt en god stund allerede. 

Lysekronene våre til stuen er på vei, den nye sengen vår kommer i august, gardinene våre blir satt opp i dag (Med god hjelp fra faren til Fredrik!), babynest til den lille har vi også snart her hjemme, det samme med bilstolen hans, alt av sengesett, og både babyleker og nydelig babystæsj. Jeg kan ikke vente med å vise dere alt. Virkelig!

Mest av alt gleder jeg meg til å vise dere babyhjørnet til lillebabyen ♥ Men dere kan også glede dere til bilder (Eller video, det bestemmer dere!) av rommet til Leo! Og stelleplassen. Og ja, alt det andre! Haha.

Ønsker alle leserne mine en fantastisk helg ♥

9 kommentarer
    1. Så koselig og kjekt at dere begynner å komme på plass 😛 😀 Skulle ikke du ha spørsmålsrunde med svar på video? Føler du sier ofte du skal lage video, men vi ser sjeldent en, hehe 😛

    2. Så kjekt å se at alt faller på plass for dere! Det blir sikkert deilig for dere når alt er ferdig og klart 😉
      Jeg lurte på om du kunne ha en “housetour” video, når du er ferdig med alt som skal på plass? Det hadde vært utrolig koselig!

    3. Paula: Har sagt at spørsmålsrunde video kommer så fort jeg har kjøpt videokamera! Når jeg har det i boks blir det jo plutselig veldig mye lettere å lage videoer til dere, for det har dere ventet lenge på. Det har dessverre tatt lang tid, og det tar jeg absolutt selvkritikk på! <3

      Klem

    4. Lea: house tour video lovde jeg dere for lenge siden, så det kommer selvfølgelig! 😀 Blir veldig godt å få vist dere når alt er ferdig! SOM jeg gleder meg <3

    5. Martine: Uff, får rett og slett dårlig samvittighet for at house tour videoen har tatt så lang tid!!

      Likevel veldig glad for at så mange av dere synes det hadde vært gøy med en slik video – For den kommer, tross alle forsinkelser! Hehe 😀 klem

    6. Hadde vært gøy med housetour video og kanskje “en dag i vært liv”. 🙂
      Sa ikke du for en stund siden at du endelig hadde kjøpt deg videokamera? 🙂

    7. Hvor langt unna med bil bor du fra din familie? Hvordan pleier dere forholdet mellom Leo og besteforeldrene hans der? Jeg har nå flytta to timer unna mine foreldre og får barn i oktober selv. Kjenner jeg begynner å bli litt lei meg og redd for at barnet mitt ikke skal få like nært forhold til mine foreldre som foreldrene til samboeren min..:(

    8. så flink du er som går det klart til lille gutt kommer 🙂 så nydelig bilde av leo det helt nederste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg