SVANGERSKAPSUKE 27

26 fullgåtte uker på vei, og om kun et par dager har jeg gått gravid i 6 fulle måneder. Det er 100 dager igjen!

Hva er det som skjer med meg?

Den siste tiden har det skjedd et eller annet med meg som er fryktelig ulikt meg! Jeg rydder og vasker i skuffer og skap hver BIDIGE dag. Helt frivillig. I går fikk jeg for meg at jeg måtte vaske alle kjøkkenskap innvendig og rydde dem, sortere ting, og her snakker vi nesten å legge ting i alfabetisk rekkefølge altså. Det er helt vanvittig! Dagen før fikk jeg ikke sove fordi nattbordet mitt var blitt så rotete, så da sto jeg opp og ryddet det, og vasket gulvene i stuen og i gangen i samme slengen. Og i går? Haha, det vil dere ikke vite. Hva gjør vanlige folk på en sen fredagskveld? Spiser taco, ser en film eller tv, og slapper av. Hva gjør jeg? Jo – Jeg sorterer ALT vi eier og har av klær i klesskapene våre og vasker så mye klær at det for første gang i historien er blitt tomt i skittentøyskurven!


Magen fortsetter å vokse, jeg har lagt på meg litt over 15 kilo, og du er mer aktiv enn noen gang! Du sparker, hikker, og flytter på deg, og jeg kjenner mye til deg. Mye! Det gjør for øvrig storebror og pappaen din også, når de kjenner på magen min der du ligger.

Kjære lille gutten vår – Du skulle bare visst hvor heldig du er! Familien din gleder seg sånn til å treffe deg, og mer og mer blir det for hver eneste dag som går. Vi gleder oss til å ta vare på deg, pleie deg, og til å gi deg alt det du trenger. Vi skal passe på deg og gjøre vårt absolutte ytterste for at du har det så bra som du kan ha det, hver eneste dag du våkner her hjemme hos oss.

 Det er under 100 dager til vi får treffe deg for første gang, nå teller vi ned! ♥

18 kommentarer
    1. Da kalles vel redebygging 🙊😅
      For ein tilfeldighet, eg har 200 dager igjen av svangerskapet i dag🙋🏼

    2. Silje: Ja, har hørt om det tidligere – Men trodde det var helt på slutten! Fredrik mener jeg har fått støv på hjernen sånn som jeg holder på 😀 Haha! Åh, så herlig!! ca 12 uker på vei? (På forhånd unnskyld om hoderegningen min er helt på viddene) Gratulerer så mye <3

    3. Føler så med deg, helt fantastisk !😍😍 vi har mye å glede oss til!💙 Du stråler like mye som alltid! 💎

    4. Du har så fin gravidmage!:) Er så spennende å følge dere, like spennende som da du gikk med Leo!:)
      Håper jeg er så heldig å få oppleve å bli mamma en vakker dag også, meen først må jeg finne MR Right…. Eller plan B, reise til Danmark:)

    5. fint innlegg 🙂 Ja den lille babyen din er så heldig som får dere som foreldre og en super storebror 🙂

    6. Å! Jeg blir så babysyk av deg :’) Babyen min er 10 uker gammel nå. Visste ikke at det gikk an å være babysyk når man hadde baby selv. Men følte det sånn bare noen dager etter at han ble født! Sånn det ser ut nå skal vi prøve på en baby til i august <3

    7. C: Åh, 10 uker <3 Så utrolig herlig. Kos deg så masse med den lille i tiden fremover, for det kommer til å gå såå fort!

      Det blir garantert superspennende, ønsker dere masse lykke til med fremtidig baby <3

    8. Det er nok redebyggingen, og det er jo bare bra at det kommer nå 🙂 pass på mens du er i form 🙂 fikk selv ei frøken for snart 3 uker siden, og jeg nyter hvert eneste sekund. Vet at dette er siste gangen, så nå må jeg virkelig passe på :p

    9. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som blogge om graviditeten sin,er ikke så interessantmed gravide kvinnfolk ,nok at dem fortelle at dem er gravide og når dem har fått ungen :p trenge ikke å oppdatere gjennom hele prosssesen

    10. Anonym: Hei!

      Man har jo forskjellige interesser, og jeg ser at disse blogginnleggene om oppdateringer rundt svangerskapet får massiv respons og at veldig mange ønsker å lese dem – Så da vil jeg jo gjerne gi leserne mine det de vil ha og ta det i betraktning at de synes dette er interessant.

      Det er fryktelig vanskelig for meg som blogger å skulle tilfredsstille absolutt alle som leser bloggen min, men jeg gjør vitterlig mitt beste! Jeg skriver alltid at dere bare må gi meg beskjed om det er noe dere vil lese om, og tips til blogginnlegg dere har lyst til å se her inne 🙂

    11. Den kjente redebyggingen som har kommet 🙂 jeg holdt på sånn selv. Var fint til babyen kom da.. Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg