MINE SISTE SNAPCHAT-ØYEBLIKK!

Her er noen av mine sist snapchat-øyeblikk! Tenkte det kunne være morsomt for dere å få et lite innblikk dere inne også. Jeg heter mammasom16 på snapchat! Mange av dere har lurt på om jeg kan dele flere videoer, og det føler jeg at jeg gjør en del på snapchat! Flere av bildene under er screenshots fra videoer!

Jeg prøver så godt jeg kan å være aktiv!


Håper helgen deres har vært fantastisk! Her sitter vi godt plantet i sengen på soverommet og har en fin dag bak oss. Leo har hatt lørdagsbadet sitt, jeg har fått gjort mye her hjemme, og vi har pleiet Fredrik i og med at han fortsatt er sengeliggende. Har også funnet frem vuggen babyen vår skal ha på rommet vårt ved siden av sengen vår, samtidig som jeg fikk begynt på å rydde ut av roterommet/Leo sitt rom. Haha!

Snakkes i morgen. Er så trøtt at jeg stuper snart! God klem ♥

6 kommentarer
    1. takk for det 🙂 dagen har vert fin så langt, bortsett fra jeg er fyllesyk idag, skal alltid være flink og ta det med ro,funker aldri haha 🙂 men var godt og se mini igjen etter han har vert borte hele helga :).
      nå håper jeg bare Frankrike vinner,så er det en Fantastisk søndag :). Ha en koselig kveld dere 3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg