DENNE UKENS..

BESTE INNKJØP:

Noe dekor til Leo sitt gutterom♥ Her er en liten sniktitt! Se på de herlige wall stickersene! Som jeg gleder meg til å få opp på den ene veggen hans.

Rammer ♥ Wall stickers ♥ Pute ♥ Kroker ♥

MATKICK:

Smoothie med isbiter! Nam. Favoritten er med litt kokos, mango, og banan. Det aller beste er å starte dagen med en stor kopp med smoothie og avokado-toast! Herregud, nå vet dere hva jeg skal spise i morgen tidlig i hvert fall.

HØYDEPUNKT:

Høydepunktet denne uken må ha vært alt vi har klart å få unnagjort her hjemme, både med og uten hjelp! Og alt som begynner å falle på plass her hjemme til lillebror sin ankomst. Det er så godt å føle at vi er skikkelig i rute, men at vi fremdeles har rimelig greit med tid til å forberede både oss selv og det aller siste her hjemme før høsten og den nye babyen kommer.

Et annet høydepunkt denne uken var ikke minst jordmortimen jeg hadde tidligere denne uken som gikk veldig fint, at jeg er inne i min 27ende svangerskapsuke, og at ukene går så fort og er så innholdsrike. Jeg elsker at det skjer ting (I mitt tempo, riktig nok, haha!) Blir tiden fremover like fin som den siste uken får vi noen fantastiske siste måneder som ettbarnsforeldre. Det er hvert fall helt sikkert!

Her mangler vi takrosett og lysekrone nå ♥ Blir så fint!

En veldig nysgjerrig Leo, som grundig undersøker alt vi kjøper til den nye babyen.

GLEDER SEG TIL:

Til Fredrik blir bra igjen! Har tatt godt vare på ham denne uken, men det ser ut til at det i hvert fall blir en halv uke til med sykemelding på ham stakkars. Vi krysser fingrene og håper for all del han blir bra i rekordfart, slik at han kommer seg tilbake på jobb! Fredrik er veldig opptatt av å gjøre det bra på jobben sin, og han synes nok det er skikkelig kjedelig å måtte være sengeliggende. Godt han alltid har en smilende og blid Leo som holder han oppe!

BESTE BILDE:

Denne uken har jeg et favorittbilde som ikke er tatt denne uken, men la gå: Her er en sovende nyfødt Leo! Så liten, så perfekt.

Sammenlignet med sovende Leo som nå snart er 16 måneder gammel… Se på den forskjellen!


Like nydelig som alltid!

Klem! Nyt søndagen for alt den er verdt ♥

20 kommentarer
    1. For noen herlige bilder av Leo 🙂
      Kos dere masse å nyt søndagen til det fulle <3
      Her begynner magen stadig å vokse seg stor, å gleder meg ekstremt mye til vi får vite kjønnet på babyen om ikke lenge, så vi også kan starte med litt inn handling av diverse, heldigvis har vi de største tingene i orden som seng,vugge ( farfar laget til meg når jeg ble født) vogn og stellekommode, så nå gjentstår bare det lille som flasker, klær osv, sauseskinnspose har jeg også fra jeg var lita, så blir spennende å skal bruke ting fra jeg å lillebror var små 🙂

    2. Har du slutta å sette pris på leserne dine som før? Jeg skjønner at du ikke kan svare på alt folk spør om, men jeg ser så utrolig mange ganger at folk stiller deg spørsmål og har gjort det selv også – så gidder du ikke svare. Så er det andre folk som kommenterer under at et bilde er fint og da kan du fint svare langt på det.
      Savner hvertfall den tiden du gadd å svare på litt kommentarer.. Det har liksom vært forskjellen på deg og mange andre blogger – at vi føler at vi får litt kontakt med deg. Nå blir du snart bare en i mengden..

    3. :(: Hei!

      Jeg svarer fortsatt like mye som tidligere, men det tar lenger tid. Det har selvfølgelig ikke noe med at jeg ikke setter pris på leserne mine å gjøre, men at tiden rett og slett ikke strekker til, og at da blir det svar som kommer senere enn vanlig!

      Å svare på kommentarer, Mail, Instagram-meldinger, meldinger på private Facebook, på Snapchat, og på facebook-siden min i tillegg til å skulle skrive 2-3 blogginnlegg hver eneste dag blir forferdelig travelt. Håper på forståelse for dette. Jeg må prioritere, og jeg gjør virkelig så godt jeg kan 🙂 Tidligere var det roligere tilstander og jeg følte jeg klarte å balansere det – Per nå har jeg til sammen over 200 uleste og ubesvarte meldinger kun på Facebook. Da er det klart at det merkes, men jeg gjør like fullt mitt beste, det tar bare mer tid.

      Det handler på Ingen måte om å ikke gidde å svare dere! Det er ikke så sort hvitt 🙂 Jeg elsker å svare og bruke tid på å kommunisere med dere, men som du nå sikkert ser er det lettere sagt enn gjort. I tillegg til alt som skal besvares av meldinger og blogg generelt, har jeg også en 120 kvadratmeters leilighet som jeg nå må vedlikeholde uten hjelp fra Fredrik siden han er sengeliggende. I tillegg er jeg gravid og har Leo fra før som også krever sitt 🙂 Jeg sier ikke dette for å unnskylde, men for å forklare dere hvorfor jeg er blitt dårligere til å svare/ eller at det tar en del tid før jeg svarer.

      Klem!

    4. Fredrik så ikke spesielt syk ut når jeg møtte på dere i går..? Sengeliggende er han ihvertfall ikke..

    5. Anonym: Eh, da var det nok ikke oss du møtte på 🙂 Hva i alle dager er det du snakker om egentlig? Fredrik har ligget inne den siste uken, har ikke en gang vært utenfor døren for å bli med på butikken.

      I tillegg er vognen vår er ødelagt akkurat nå, og jeg har hatt veldig mye vondt i keisersnitt arret, så det er begrenset hvor mye vi to (Altså Leo og jeg) har kommet oss ut også siden Fredrik uansett ikke får vært med.

      I går var jeg en liten tur ute på byen mens Leo sov. Da var klokken omtrent 16:00, og byen hadde stengt når jeg kom frem, så jeg gikk kun innom Amfi i larvik sentrum en liten tur for å kjøpe babylaken, tepper, og kluter. Leo lå hjemme og hadde dagens siste lur, og Fredrik lå på sofaen med tven foran seg 🙂 Jeg var hjemme i 17:00-tiden, og ingen av oss var noe mer ute den dagen – Eller jo, jeg gikk til domino’s pizza ca klokken 21:00 for å hente en liten pizza til oss som kveldsmat. Domino’s ligger 2 minutter gange unna der vi bor.

      Igjen: Hva snakker du om? Hvor har du sett “oss”? Fredrik ligger i skrivende stund med en skinne han fikk med fra sykehuset på beinet sitt, og den har han hatt på hele uken. Han har vært sengeliggende hele uken, og jeg gjentar: Han har ikke vårt utenfor døren. Ikke for å hente posten en gang!

    6. Anonym: Kan for øvrig informere alle som leser kommentaren som denne anonyme har skrevet, om at vedkommende over en lengre tidsperiode har kommet med småfrekke og lite hyggelige kommentarer, gjerne i en spydig tone. Typisk “Jøss, Går Fredrik i noe annet en joggebukse?!” Eller “Du minner meg om julenissen i antrekket ditt” (Hva enn det skal bety, jeg tolket det ikke umiddelbart som noe positivt i hvert fall)

      Når jeg sier at Fredrik har vært sengeliggende den siste uken, så kan dere stole på det. Jeg håper at vedkommende som skrev kommentaren om at hun hadde møtt på oss ute skrev den uviten om at hun eventuelt har sett et annet par med en baby på Leo sin alder, men med tanke på hennes tidligere kommentarer og tonen jevnt over tipper jeg faktisk at hun skriver det kun for å sette oss i et dårlig lys. Utrolig trist i så fall. (Jeg skriver hun fordi hun har kommentert tidligere her inne, jeg vet godt at hun er kvinne)

      Jeg har ingen grunn til å lyve om Fredrik skulle vært sengeliggende eller ei. Dessuten må han bruke krykker om han skal gå noen steder, og det synes han er veldig tungt – Så hvorfor i alle dager skulle han gå med krykker med oss ute når han har fått streng beskjed om å være sengeliggende fra de på sykehuset? Ikke har vi bil, så vi kunne ikke kommet oss noen steder på den måten heller. Faren og moren til Fredrik har begge vært bortreist denne helgen også, så de kunne heller ikke ha kjørt oss noen steder.

      Kjenner at det gjør meg rimelig provosert og ørlite forbanna (Mulig jeg er skikkelig hormonell i tillegg, grunnet graviditeten) men jeg fatter ikke poenget med å kommentere slikt. Fredrik ble i hvert fall veldig oppgitt når han så kommentaren, han vet jo utmerket godt at han har for vondt i beinet sitt til å kunne komme seg noen steder, verken med eller uten krykker.

    7. æ klare ikke å forstå att noen gidd å sitte å skrive stygge kommentarer til bloggere, til hva slags nytte gjør det? ikke trur jeg at den som levner kommentaren får en bedre følelse i seg selv og ikke trur jeg at det gjør eieren av bloggen noe godt heller…
      Jeg synes at du samt alle andre bloggere skal slippe å måtte forsvare alt du/dem skriver og gjør, om det er å kjøpe nye klær og møbler eller om det er å ta seg en tur til byen så er vist alt dere gjør galt. Lykke til videre med svangerskapet og kos deg med de to guttene du har før dere blir fire og dagen litt mer travel enn det den er fra før av 🙂

    8. å så søte wallstickers 🙂 og nydelige bilder av lille leo 🙂 og så nydelig han var som nyfødt 🙂

    9. Jeg syns faktis synd på Fredrik (og deg sefølgelig) etter jeg leste den komentaren som ble skrevet om dere. Jeg kjønner ikke att de gidder.

    10. Anonym: Uff, synes selv veldig synd på Fredrik, fordi jeg ser hvordan han har det! 🙁 Takker for støtten! Jeg regner med de fleste her inne av mine faste lesere vet at jeg snakker sant.

    11. Da må jeg bare legge meg flat,for jeg trodde virkelig at det var dere jeg møtte i inngangen på Kiwi. Sorry,ikke meningen!

    12. Flott du er, å syns det er så fint at du reflekterer over den tideligere uka!
      Leste forøvrig at barnevogna deres var ødelagt.. Tenkt på hva vogn dere skal ha nå isåfall? Jeg hadde jallefall likt om å lese om det, å anna utsyr dere har til barnet(barna) deres som et lite inlegg “tips”:)
      Ha ei fortsatt fin uke, fine deg!

    13. Hei! Så fine bilder 🙂 Jeg bare lurte på hvor spisebordet og stolene er fra?
      Ønsker dere en fin uke

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg